Νωχελική Λακωνική προεκλογική περίοδος – “Μη μου τους κύκλους τάραττε”

Φτάνουμε στους δυο μήνες πριν τις εκλογές και μόνο εκλογές δεν θυμίζει η παρούσα περίοδο.

Για την ακρίβεια 63 ημέρες!

Στο νομό Λακωνίας η πορεία πάει όπως και στην καθημερινότητα στο στιλ “μη μου τους κύκλους τάραττε”.

Βλέπουμε την περίοδο αυτή αλλά και νωρίτερα το προεκλογικό παιχνίδι σε άλλους νομούς της Περιφέρειας να έχει ανοίξει για τα καλά με πολλές ανακοινώσεις υποψηφίων Δημάρχων και Δημοτικών/Περιφερειακών συμβούλων αλλά στη Λακωνία όλα είναι ακόμα πολύ πολύ ήσυχα.

Λες και δεν υπάρχει εκλογική περίοδος, λες και δεν θα γίνουν εκλογές σε αυτόν τον νομό και όλα πάνε στο καθιερωμένο για χρόνια ανέκδοτο… “Όλα στον αυτόματο”

Σε σύγκριση με άλλες περιοχές, με άλλους Δήμους και άλλους νομούς η Λακωνία μπορεί να πει κανείς ότι λαμβάνει επάξια το πρώτο βραβείο νωχελικότητας στο σημείο που απορεί κανείς με την προεκλογική φιλοσοφία όλων των Υποψηφίων. Σε όλες ανεξαιρέτως τις βαθμίδες.

Ο φόβος της ανακοίνωσης, της προβολής και του ανοίγματος στο ευρύ κοινό κάνει τους πολίτες να θορυβούνται και να μιλούν για στάση που δεν την βλέπεις πουθενά αλλού.

Την ίδια στιγμή που σε άλλους Νομούς τα ονόματα διαδέχονται το ένα το άλλο και οι ανακοινώσεις είναι καθημερινές τόσο σε επικεφαλής όσο και στους υπόλοιπους  ενώ στην Λακωνία είναι ακόμα Μάρτιος!!!

Απορίας άξιο πως θα κινηθούν το αμέσως επόμενο διάστημα οι υποψήφιοι και πως θα παρουσιάσουν την υποψηφιότητά τους στους ψηφοφόρους για τις εκλογές της 26ης Μαϊου.

Τα νερά ρηχά και ατάραχα. Λιμνάζοντα θα λέγαμε σε σημείο επικίνδυνης στασιμότητας.

Στα επικοινωνιακά επιτελεία λένε πάντα πως η προεκλογική πορεία του εκάστοτε υποψηφίου έχει άμεση σχέση με την ενδεχόμενη πορεία την επομένη των εκλογών. Νωχελικά πριν νωχελικά και την επομένη. Δυναμική πριν δυναμικά και στην ανάληψη καθηκόντων.

Οι πρακτικές του πόρτα πόρτα και του καφενείου έχουν περάσει ανεπιστρεπτί και σίγουρα δεν θα βοηθήσει τον υποψήφιο να δώσει την έμφαση που θέλει για να πείσει τον ψηφοφόρο θυμίζοντας μια παλαιοκομματική αύρα που δεν πουλάει πια.

Η παρουσίαση στο fb ούτε και αυτή μπορείς να πεις οτι μπορεί να βοηθήσει κάποιον κυρίως αυτούς που δεν είχαν μέχρι και τις εκλογές ασχοληθεί με τα κοινωνικά δίκτυα. Μάλλον αντίθετα αποτελέσματα μπορεί να επιφέρει σε έναν κυκεώνα ανακοινώσεων.

Ο Εκάστοτε Υποψήφιος Δήμαρχος δεν μπορεί να επικοινωνήσει το πρόγραμμά του πόρτα πόρτα και ούτε με ένα συγκεντρωτικό e-mail στα τοπικά ΜΜΕ με πολλές σελίδες προγράμματος.

Θέλει συνεργασία με την κοινωνία, προγραμματισμό και στοχευμένες συντονισμένες κινήσεις

Ο κόσμος θέλει αμεσότητα. καθημερινή ενημέρωση και απλά λιτά λόγια που θα περάσουν στον ψηφοφόρο τις προθέσεις.

Στοίχημα για όλους ανεξαιρέτως τους υποψηφίους είναι η έμπνευση στη νέα γενιά. Άραγε υπάρχει έρεισμα; Αναρωτηθείτε γιατί γυρίζουν την πλάτη και ο μέσος όρος ψηφοφόρου είναι άνω των 45-50 ετών την στιγμή που δικαίωμα ψήφου έχουν απο τα 17!!!

Στοίχημα για τον εκάστοτε υποψήφιο θα έπρεπε να ήταν να μην πάρει μόνο το σόι και τους χωριανούς του… που θα τους μαζέψει έτσι κι αλλιώς….

Είναι να κερδίσει τον σεβασμό και την αναγνώριση του άγνωστου νέου οτι μπορεί με την ψήφο να δώσει πνοή στη νωχελική Λακωνική πραγματικότητα.

Έμπνευση, Ελπίδα για το αύριο… Υπάρχει; Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα σημεία… Αμφιβάλω!

63 μερόνυχτα μέχρι τις εκλογές… με τον χρόνο να τρέχει αντίστροφα.

(Σε άλλο άρθρο θα αναφερθώ στα γεγονότα που διαδραματίζονται πίσω από τις κουρτίνες με περίεργες παρεμβολές και παρεμβάσεις για την αλλαγή στάσης η μη καθόδου με τον τάδε η τον δείνα συνδυασμό καθαρών ανέγγιχτων ανθρώπων. )

Τα Σέβη μου…

Γιάννης Παυλάκος