Έκοψε την Βασιλόπιτα το Γηροκομείο Σπάρτης – Βίντεο

Το Γηροκομείο Σπάρτης το απόγευμα της Κυριακής πραγματοποίησε την εκδήλωση βασιλόπιτας παρουσία πλήθος κόσμου και με τους ήχους του Μουσικού Ομίλου Σπάρτης