Ασημένιο μετάλλιο για τους μαθητές του Δήμου Αν.Μάνης στους παγκόσμιους παιδικούς αγώνες στην Ufa της Ρωσίας

Το πειρατικό του Δήμου Ανατολικής Μανης κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στο παγκόσμιους παιδικούς αγώνες στο ποδόσφαιρο.

Ευχαριστούμε όλους του Έλληνες που ήταν σήμερα στο γήπεδο αλλά και όλους εσάς από την Ελλάδα και την Μανη για την στήριξη σας όλες αυτές τις μέρες

Η ΣΗΜΑΙΑ ΣΗΚΩΘΗΚΕ ΨΗΛΑ🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷ραντεβού αύριο 10ωρα το βράδυ πλατεία παρθεναγωγείου στην άφιξη της αποστολής και το ασημένιο μετάλλιο στα στήθη μας🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷

Παγκόσμιοι Παιδικοί Αγωνες: #I. C. G. 2019 UFA RUSSIA.#ΑΡΓΥΡΟ ΜΕΤΆΛΛΙΟ στο ποδόσφαιρο για την Ελλάδα και το Δήμο της Ανατολικής ΜΑΝΗΣ. Την πρώτη φορά που πήραν συμμετοχή τα παιδιά της Μάνης, κατέκτησαν το αργυρό μετάλλιο μετά από σκληρό και δραματικό αγωνα
Στον τελικό αντιμετώπισα το Δήμο Kaunas από τη Λιθουανία. Ήρθαν ισοπαλία 3-3 στον κανό ικο αγωνα. Στα πέναλτι νίκησαν οι Λιθουανοι με 7-6 και κατέκτησαν το χρυσό. Το παιχνίδι έγινε στο στάδιο της UFA το οποίο έιναι ανακαινισμενο και με όλα τα σύγχρονα μέσα, υψηλών προδιαγραφών και έχει φιλοξενησει τελικό του Europa League. Πολλά συγχαρητήρια στα ελληνόπουλα, στην αποστολή της Μάνης. Την Απονομή των μεταλλίων έκανε ο Δήμαρχος της πόλης της UFA κ Ulfat Mustafin, ο Έλληνας μέλος της I. C. G. Νίκος Τζανακος και ο Σλοβένος Zlatko Kauran.