Ο περιφερειάρχης στη φωταγώγηση του χριστουγεννιάτικου δέντρου στη Σπάρτη

Στην εκδήλωση για την φωταγώγηση του χριστουγεννιάτικου δέντρου στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης, που πραγματοποιήθηκε το βράδυ χθες Κυριακή 15 Δεκεμβρίου, παρέστη ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας.