ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΚΥΝΟΥΡΙΑΣ

Επιμένουμε

Ειρηνικά

Δυναμικά

Οργισμένοι

Αγανακτισμένοι

αλλά κι αποφασιμένοι

να μην σωπάσουμε πάλι

(γιατί έτσι βολεύει κάποιους)

να σηκωθούμε επιτέλους απ` τον καναπέ

να ξαναβρούμε τη χαμένη συλλογικότητα

και την ανθρώπινη αλληλεγγύη

με συζητήσεις με μουσικές

ανοικτοί σε ιδέες και προτάσεις

ξαναμαζευόμαστε και πάλι

ΤΗΝ  ΤΕΤΑΡΤΗ  1/6,  ΣΤΙΣ  8.00  ΤΟ  ΒΡΑΔΥ

ΣΤΟ  ΑΣΤΡΟΣ,  ΣΤΗΝ  ΠΛΑΤΕΙΑ  ΚΑΡΥΤΣΙΩΤΗ

…και θα συνεχίσουμε

μέχρι να φύγουν όλοι αυτοί

που μας έφεραν ως εδώ