Απο την Δευτέρα ξεκινά το πρόγραμμα κατάρτισης στο Εργατικό Κέντρο Σπάρτης..

ergatiko kentro spartisΣύμφωνα με πληροφορίες το Εργατικό Κέντρο Σπάρτης σε συνεργασία με το ΙΝΕ/ ΓΣΕΕ Πελοποννήσου στο πλαίσιο υλοποίησης των υποέργων της Πράξης “.8-Π. “Πρόγραμμα κατάρτισης/επανακατάρτισης για αυτοαπασχολούμενους και εργαζόμενους σε επιχειρήσεις σε όλους τους κλάδους της οικονομίας με στόχο την βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς τους στις 8 περιφέρειες σύγκλισης πρόκειται να υλοποιήσει στην Σπάρτη ένα πρόγραμμα με τίτλο «Έξοδος από την κρίση: Τεχνικές παρέμβασης στην λειτουργία της επιχείρησης και αντιμετώπιση της κρίσης και της αρνητικής οικονομικής συγκυρίας – Η λειτουργία της επιχείρησης στο περιβάλλον της Οικονομικής Κρίσης», από 30/06/2014 έως 15/07/2014.

Πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λάβουν απο τα γραφεία του Εργατικού Κέντρου Σπάρτης..