Μπράβο στη Χρυσή Αυγή.. μοίρασε και πάλι τρόφιμα στους φτωχούς Έλληνες (βίντεο)

Η Χρυσή Αυγή έχει αποφασίσει την κρατική επιχορήγηση που λαμβάνει ως κόμμα της Βουλής να το επιστρέφει στους πολίτες και ένα από τα πολλά που κάνει είναι και η δωρεάν διανομή τροφίμων στους άπορους Έλληνες πολίτες.

Η διανομή πραγματοποιήθηκε στην πλατεία Συντάγματος ενώ ο εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής Ηλίας Κασιδιάρης μιλώντας το πρωί στη ΝΕΤ έκανε λόγο για μια κίνηση που δεν θα σταματήσει να γίνεται ενώ τόνισε πως όλα τα προϊόντα που δόθηκαν σήμερα (ζυμαρικά πατάτες και λάδι) τα πληρώνουν μετρητής στους εμπόρους. Συνέχισε σημειώνοντας πως είναι πια πρωτοβουλία που έχει γίνει μέχρι σήμερα σε 12 νομούς της Ελλάδας ενώ θα συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα.

Τέλος κάλεσε όλα τα κόμματα του κοινοβουλίου να κάνουν το ίδιο…

Μπράβο στα παιδιά…

Τα ακούτε εκεί στο Μαξίμου….;

Δείτε το βίντεο