Δαβάκης: “Δεν θα ξεχάσω ποτέ τον υπέροχο κόσμο των Ενόπλων Δυνάμεων”

6Ο Βουλευτής Λακωνίας και πρώην Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Θανάσης Δαβάκης μετά την ολοκλήρωση της θητείας του στο Υπουργείο έγραψε στο προσωπικό του προφίλ στο facebook…

Πριν ένα σχεδόν χρόνο ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς μου έκανε τη τιμή να με τοποθετήσει στη θέση τού Υφυπουργού Εθνικής Αμύνης.Σήμερα έκρινε ότι έπρεπε να με αντικαταστήσει.Αυτό τον ένα χρόνο έκανα το καθήκον μου όσο μπορούσα καλύτερα καί πετύχαμε ,οι συνεργάτες μου κι’ εγώ ,αρκετά.
Πάνω απ’όλα ,αυτό πού δε θα ξεχάσω ποτέ ,είναι ο υπέροχος κόσμος των Ενόπλων μας Δυνάμεων,οι άντρες και οι γυναίκες των τριών Κλάδων,τό στρατιωτικό και πολιτικό προσωπικό πού είχα τη τιμή να τούς συναντήσω στα πιο απομακρυσμένα σημεία τής πατρίδας μας.Θα τούς θυμάμαι πάντα μέ τιμή,αγάπη και θαυμασμό