Διαβούλευση για τα σχολεία του Δήμου Βόρειας Κυνουρίας

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ

ΜΕ ΘΕΜΑ

ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ – ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

Με πρωτοβουλία της Δημοτικής Αρχής και με ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Παρασκευής 18-03-2011, σας καλούμε σε δημόσια διαβούλευση την Κυριακή 27-03-2011 και ώρα 18:00 μ.μ. στο Ίδρυμα «Μνήμη Αγγελική και Λεωνίδα Ζαφείρη», προκειμένου να πραγματοποιηθεί διάλογος και κατάθεση προτάσεων από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για το ζήτημα των σχολείων του Δήμου μας.

Ένα τόσο σοβαρό θέμα πρέπει να το δούμε από μηδενική βάση ώστε να πάρουμε τις καλύτερες δυνατές αποφάσεις, με γνώμονα πάντα τη βιώσιμη λειτουργία των σχολικών μας μονάδων και την παροχή της καλύτερης δυνατής ποιότητας εκπαίδευσης στα παιδιά μας.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Κ. ΣΚΑΝΤΖΟΣ