Κατσαφάδος και Κεφαλογιάννης απο την ΟΝΝΕΔ στην Βουλή

Μπορεί μέχρι αυτή την ώρα να μην έχει ανακοινωθεί επίσημα ο σχηματισμός Κυβέρνησης από ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ, παρ’ όλα αυτά στην ΟΝΝΕΔ πανηγυρίζουν ακόμα για τα αποτελέσματα των εθνικών εκλογών και δικαιολογημένα. Για πρώτη φορά, η γαλάζια νεολαία κατάφερε να εκλέξει δύο μέλη της Κεντρικής Επιτροπής στο επόμενο ελληνικό κοινοβούλιο, τους Κ.Κατσαφάδο στην Α’Πειραιά και τον Γ.Κεφαλογιάννη στο Ρέθυμνο. Ο Κώστας Κατσαφάδος μάλιστα είναι και αντιπρόεδρος της γαλάζιας νεολαίας κάτι που σημαίνει πως αποτέλεσε και το μεγάλο στοίχημα των γαλάζιων στο λεκανοπέδιο. Ο πειραιώτης νεολαίος έχει πλούσιο βιογραφικό καθώς μέχρι σήμερα είχε θητεία στην τοπική αυτοδιοίκηση και αποτελεί την επόμενη μεγάλη δύναμη στον Πειραιά εκφράζοντας ιδιαίτερα τη νέα γενιά. Ο Γιάννης Κεφαλογιάννης είναι μέλος της Κεντρικής Επιτροπής της ΟΝΝΕΔ και στις προηγούμενες εκλογές κέρδισε την έδρα της ΝΔ στο Ρέθυμνο, δείχνοντας πως η ΟΝΝΕΔ έχει παρουσία ακόμα και σε μία τόσο δύσκολη περιφέρεια όπως η Κρήτη.

Αξίζει να σημειωθεί πάντως πως υπάρχει περίπτωση να εκλεγεί και τρίτος ΟΝΝΕΔίτης στο Κοινοβούλιο, ο Μίλτος Χρυσομάλλης στη Μεσσηνία, ο οποίος αποτελεί εκπρόσωπο της ΟΝΝΕΔ στην Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ και η εκλογή του εξαρτάται από το ποια έδρα θα διατηρήσει ο Αντώνης Σαμαράς (Μεσσηνία ή Αττική). Σε κάθε περίπτωση πάντως στη Μεσογείων ζουν ιστορικές στιγμές με τους γαλάζιους να μιλούν για ξεκάθαρη πλέον φωνή της νεολαίας στην ελληνική Βουλή.