Κλείνει η χωματερή της Βυτίνας

Σε ψήφισμα του τοπικού συμβουλίου και των κάτοικων της Βυτίνας, αναφέρεται ότι «δίνουμε στη Δημοτική αρχή μια ακόμα διορία δεκαπέντε (15) ημερών (δηλαδή μέχρι την Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011), προκειμένου να ασχοληθεί και να βρεί λύση στο σοβαρό και απαράδεκτο θέμα της χωματερής Βυτίνας.

Σε αντίθετη περίπτωση και χωρίς καμία άλλη ειδοποίηση θα προχωρήσουμε στο κλείσιμο της χωματερής, ενώ θα ενημερώσουμε όλες τις αρμόδιες αρχές, όπως Περιφέρεια, Αστυνομία, Πυροσβεστική, Διευθύνσεις Περιβάλλοντος και Υγιειονομικού για τη μεγάλη καταστροφή του περιβάλλοντος που συντελείται. Παράλληλα θα προσφύγουμε στα αρμόδια Ελληνικά Δικαστήρια και στην Ευρωπαϊκή Ένωση και θα καταγγείλουμε τη λειτουργία της παράνομης χωματερής στην περιοχή μας».