Κλειστές οι είσοδοι της ΒΙ.ΠΕ Τρίπολης

Αγαπητοί συμπολίτες

Σας ενημερώνουμε ότι κατ’ εντολή της ΕΤΒΑ και της σύμφωνη γνώμη της δικής μας (ΣΕΒΙΠΕΤ) οι είσοδοι από την γέφυρα του πελάγους προς την ΒΙ.ΠΕ και η κεντρική είσοδος (ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΡΟΚΑΣ) θα παραμένουν κλειστοί από της 20/6/11 και μετά κατά τις νυχτερινές ώρες για λόγους ασφάλειας από 21:30 έως 06:00.

Αναγκαστήκαμε να οδηγηθούμε στην λύση της μίας εισόδου κατά τις νυχτερινές ώρες- αρα  καλύτερος έλεγχος και φύλαξη της ΒΙΠΕ- λόγω των συχνών διαρρήξεων που έχουν συμβεί το τελευταίο διάστημα..

Ευχαριστούμε για την κατανόηση

Με εκτίμηση,

Το ΔΣ ΤΟΥ ΣΕΒΙΠΕΤ