Κουρτσούνης: «Ντροπή για αυτούς που βγάζουν χολή και εμπάθεια..!!»
Φίλοι και φίλες. Παρατηρώ διαβάζοντας τις τελευταίες εβδομάδες πως αρκετοί “κρυμμένοι” για χρόνια άρχισαν να βγαίνουν από τα καβούκια τους και μαζί με κάτι νεόφερτους πολιτικαντηδες να εξαπολύουν δριμύ κατηγορώ εναντίον του απερχόμενου δημάρχου Σπάρτης κυρίου Αργειτακου….Μου κάνει εντύπωση από πιο λαγούμι βγήκαν και τι προσπαθούν να καταφέρουν…. Να γίνουν αρεστοί στο νέο δήμαρχο? Δεν χαμπαριάζει ο ΒΑΛΙΩΤΗΣ από κολακείες….Πιστέψτε με….. Εδω δεν βγήκε ο ίδιος “προς τιμήν του” να κατηγορήσει τον κύριο ΑΡΓΕΙΤΑΚΟ και βγαίνουν κάτι “παιδάκια” νεόφερτα και κάποιοι που έχουν ένα ΜΜΕ στο χέρι νομίζοντας ότι είναι το CNN και πως μπορούν να χτυπούν κάτω από την ζώνη με τις ασχήμιες τους…
Δεν είμαι συνήγορος του απερχόμενου δημάρχου αλλά κάπου υπάρχουν και όρια….
ΝΤΡΟΠΗ!!!!!!! ΝΤΡΟΠΗ για αυτούς που βγάζουν τέτοια χολή και εμπάθεια σε αυτόν που λίγα χρόνια πίσω έγλυφαν και τώρα νομίζουν πως η νέα δημοτική αρχή θα τους επιβράβευσή δίνοντάς τους κάτι τι…. Και επειδή ξέρω ότι ο νέος Δήμαρχος δεν καταλαβαίνει από “γλυψίματα” θυμηθείτε με σε λίγο καιρό οι ίδιοι θα στραφούν εναντίον του….
Που είναι όμως και οι υποψήφιοι του κυρίου Αργειτακου να απαντήσουν? Προφανώς είναι ακόμη ενοχλημένοι με αυτό που έχει συμβεί … Λες και αυτοί είναι άμοιροι ευθυνών… Για όλα φταίει ο επικεφαλής…. Γιαυτό η ΣΠΑΡΤΗ είναι σε αυτό το τέλμα… Γιατί όλοι σκέφτονται την πάρτη τους…
Αν κάποιοι θεωρούν πως με το να βγάζουν χολή για την απερχόμενη δημοτική αρχή θα καταφέρουν να αλλάξουν την ιστορία της Σπάρτης θεωρώ πως είναι μακριά νυχτωμένοι…
Απλά δείχνουν το ποιον τους…. Και ο Σεπτέμβρης είναι κοντά……………..
Και μου άρεσε που προεκλογικά πρέσβευαν νέο πολιτικό ύφος και ήθος. Δυστυχώς όμως όλα βγαίνουν στην φόρα όταν το καλάμι είναι διθέσιο με φούντα να σηκώνει σκόνη…(όπως λένε και στο χωριό μου).Πλέον ο δήμος ΣΠΑΡΤΗΣ ξύπνησε… Δεν αντέχει αυτός ο τόπος πλέον ρεβανσισμούς…. Όποιος το τολμήσει θα βρει τον κόσμο απέναντί του.. Κοιτάμε μπροστά… Αν αγαπάμε αυτό τον ιερό τόπο πρέπει να πάμε μπροστά… Ούτε ένα πισωγύρισμα….
Κύριε ΣΤΑΥΡΟ ΑΡΓΕΙΤΑΚΟ ευχαριστώ για όσα λίγα η πολλά δώσατε στην πόλη μας και στο δήμο μας κατά την διάρκεια της θητείας σας. Και ας ήμουν απέναντι σας στις εκλογές.. Κύριε ΒΑΓΓΕΛΗ ΒΑΛΛΙΩΤΗ καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο σας…. Ελπίζω όλα να πάνε καλά για τον δήμο Σπάρτης. Και ας ήμουν απέναντί σας στις εκλογές.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΡΤΣΟΥΝΗΣ


Ημερίδα για την Κλιματική Αλλαγή πραγματοποιήθηκε στον Μυστρά
Συνεδρίαση του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας στην Τρίπολη
Με Τσαλίκη η Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου στη Σπάρτη
Με επιτυχία η εκδήλωση της Νέας Κίνησης Γυναικών Λακωνίας οι “Σπαρτιάτισσες”
Σαββατοκύριακο 7 & 8 Δεκεμβρίου ανοίγει η αυλαία των χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων του Δήμου Ανατολικής Μάνης
Ολοκληρώθηκε η ενημέρωση σχολικών μονάδων για την πρόληψη και αντιμετώπιση του παρασίτου της ψώρας
Ανοικτή πρόσκληση-ενημέρωση για την πορεία του νέου Γενικού Νοσοκομείου Σπάρτης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
ΚΚΕ Λακωνίας – κεντρική εκδήλωση για τα 80χρονα της Απελευθέρωσης
«Πρόγραμμα Αναδιάρθρωσης και Μετατροπής Αμπελώνων περιόδου 2024-2025.»
Ο Παναγιώτατος Οικουμενικός Πατριάρχης ευλόγησε με την παρουσία Του τον νεόδμητο Ι. Ναό του Αγίου Ανανίου
Εγκαίνια επιχειρησιακού κέντρου πολιτικής προστασίας Σπάρτης
Ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις από το σύλλογο Μονεμβασίας «Οι Ρίζες»
Εμπορικός Σύλλογος Σπάρτης “Στηρίζουμε την πόλη μας στηρίζουμε τις επιχειρήσεις μας”
Ανακήρυξη της Α.Θ.Π. του Οικουμενικού Πατριάρχη σε Επίτιμο Δημότη του Δ. Σπάρτης
Ιστορικό ορόσημο για την Λακεδαίμονα ο εορτασμός του Οσίου Νίκωνος παρουσία της Α.Θ.Π. του Οικουμενικού Πατριάρχη
Θλίψη και στην Σπάρτη… Από λευχαιμία έφυγε ο Μανούσος Μανουσάκης από τη ζωή
Το Εορταστικό Ωράριο από τον Εμπορικό Σύλλογο Σπάρτης
Ανακοίνωση από τον Σύλλογο Εστίασης Σπάρτης για τις κλοπές
Δωρεάν Νομική Πληροφόρηση από το Εργατικό Κέντρο Λακωνίας
Αποζημίωση στα αλιευτικά σκάφη της παράκτιας αλιείας 




