Πολυτίμη Λεονάρδου… Μια Σπαρτιάτισσα υποψήφια με τη ΝΔ στην Β Αθηνών..

Στην μάχη των εκλογών στην μεγαλύτερη περιφέρεια της χώρας  Β Αθηνών ρίχνεται η γιατρός Ακτινολόγος  Πολυτίμη Λεονάρδου που έχει καταγωγή, από την πλευρά της μητέρας της, την Σπάρτη και συγκεκριμένα τα πανέμορφα Τζίτζινα…

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Πολυτίμη Λεονάρδου γεννήθηκε στην Αθήνα το Δεκέμβριο του 1970. Είναι παντρεμένη με τον ιατρό Πάρι Παππά και μητέρα τριών παιδιών. Είναι ιατρός Ακτινολόγος, Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει μετεκπαιδευτεί στην Αμερική.

Εργάζεται ως Επιμελήτρια στο «Σισμανόγλειο» Νοσοκομείο. Έκανε την ειδικότητά της «Λαϊκό» Νοσοκομείο της Αθήνας. Διετέλεσε Επιμελήτρια στα Νοσοκομεία της Αθήνας «Αλεξάνδρα», «ΚΑΤ» και «Αττικόν».

Είναι Ειδική Γραμματέας της Ελληνικής Ακτινολογικής Εταιρείας και ενεργό μέλος πολλών Ευρωπαϊκών και Διεθνών Επιστημονικών Εταιρειών. Έχει συμμετάσχει ενεργά σε πολλά Ελληνικά και Διεθνή Συνέδρια, ενώ έχει δημοσιεύσει επιστημονικές εργασίες σε πολλά Ξενόγλωσσα και Ελληνικά περιοδικά.

Είναι απόφοιτος των Εκπαιδευτηρίων Ζηρίδη και μέλος του Συλλόγου Αποφοίτων. Σπούδασε στην Ιατρική Σχολή (Αγγλόφωνο Πρόγραμμα) του Πανεπιστημίου Pécs Ουγγαρίας. Μιλάει τρεις γλώσσες, Αγγλικά, Γερμανικά και Ουγγρικά.

Συμμετείχε στις Δημοτικές Εκλογές το 2010 ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Πεντέλης με το Συνδυασμό «Η Πεντέλη στο ύψος της» και εξελέγη τρίτη στο Τοπικό Διαμέρισμα της Πεντέλης.

Η κομματική της δράση στη ΝΔ ξεκινάει από την ΟΝΝΕΔ, ως μέλος της από 25ετίας. Σήμερα είναι μέλος της Τοπικής Οργάνωσης της ΝΔ Μελισσίων και μέλος του Τομέα Γυναικών της ΝΔ στην Παλαιά Πεντέλη. Είναι μέλος της ΕΚΟ Ιατρών. Επίσης, συμμετέχει ενεργά ως μέλος στον Τομέα Υγείας της Γραμματείας Εθελοντισμού και ΜΚΟ του κόμματος, καθώς και της Γραμματείας Γυναικείων Θεμάτων της ΝΔ. Είναι ενεργό μέλος του Τομέα Υγείας και του Τμήματος Γυναικών της Β3΄ Νομαρχιακής.

Το 2011 εξελέγη εκπρόσωπος του ΙΣΑ στον ΠΙΣ με την παράταξη της ΝΔ. Το 2009 εξελέγη πρώτο αναπληρωματικό μέλος της ΟΕΝΓΕ, ενώ ήταν και υποψήφια για το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΙΝΑΠ.

Με ζήλο και υπευθυνότητα διεκδικεί την εμπιστοσύνη σας για να αγωνιστεί από θέση ευθύνης για τον τόπο μας. Οραματίζεται ως νέα στην πολιτική και με την ευαισθησία πάντα της γυναίκας και μητέρας, να συμβάλει στην προσπάθεια για μία χώρα ανθρώπινη, με κοινωνικό χαρακτήρα και με προσήλωση στον πολίτη, ιδιαίτερα τα παιδιά και τους αδύναμους συμπολίτες μας.

Όπως διαβάζουμε και στην επίσημη σελίδα της (κλικ εδώ) μας εξηγεί πως πήρε την απόφαση να θέσει υποψηφιότητα.

Αγαπητοί φίλοι,

Αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά μετά από έντονο προβληματισμό για τη σημερινή πραγματικότητα. Η οικογένεια βλέπει το εισόδημά της διαρκώς να συρρικνώνεται. Tα επιδόματα καταργούνται και οι πολύτεκνοι πλήττονται άδικα. H ανεργία και η ανασφάλεια σε όλους τους τομείς οδηγούν τους νέους στην αβεβαιότητα για το μέλλον με μόνη πολλές φορές διέξοδο τη μετανάστευση του πιο δημιουργικού δυναμικού της χώρας …

Η πολιτική των προηγούμενων χρόνων απέτυχε και είναι πια αναγκαία η αναθεώρησή της. Μία καλή αρχή είναι η έκφρασή της μέσα από πρόσωπα νέα και άφθαρτα στο χώρο. Ζητώ την εμπιστοσύνη σας που θα μου δώσει τη δυνατότητα να συμμετάσχω ενεργά στη λήψη των αποφάσεων για μια νέα προοπτική.

Ως νέα στην πολιτική αλλά όχι και στη ζωή, αφού εργάζομαι χρόνια και καθημερινά στο δημόσιο σύστημα υγείας, αλλά και ως μητέρα που από το μόχθο μου και τη δουλειά μου προσπαθώ να αναθρέψω τα παιδιά μου, γνωρίζω σε βάθος τα προβλήματα της καθημερινότητας και μπορώ να τα εκφράσω σαν ένας από εσάς.

Στόχος μου είναι να διατηρήσω την απλότητα του χαρακτήρα μου και με τη φωνή σας για καθοδηγητή να καταβάλλω όλες μου τις δυνάμεις για ανανέωση της πολιτικής, με τη Νέα Δημοκρατία και την αναπτυξιακή της πολιτική ως μόνη διέξοδο αυτή την κρίσιμη ώρα για το καλό όλων σας και κυρίως για το μέλλον των παιδιών σας.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ψήφο σας, που σας θυμίζω … είναι πολύτιμη.

ΛΕΟΝΑΡΔΟΥ ΠΟΛΥΤΙΜΗ
Υποψήφια Βουλευτής Β΄ Αθηνών