Ρεπορτάζ της Γαλλικής τηλεόρασης για την πώληση της παραλίας Σίμος στην Ελαφόνησο

1Σήμερα, Πέμπτη 12/6 στις 18:00, ο Σύλλογος Ελαφονησιωτών “ο Φιλόπατρις” συμμετέχει και μας καλέι όλους στην Ειρηνική Συγκέντρωση για τον Αιγιαλό και τις Παραλίες στη Πλατεία Συντάγματος.

Ακούγεται εξωφρενικό, αλλά αυτό το καλοκαίρι ίσως να είναι το τελευταίο που θα μπορούμε να χαρούμε ελεύθερα τις Ελληνικές παραλίες! Αυτή τη στιγμή η κυβέρνηση σχεδιάζει εγκληματικό νομοσχέδιο για να ξεπουλήσει τις παραλίες μας σε ιδιωτικές επιχειρήσεις. Αν αυτό περάσει, τα παιδιά μας κινδυνεύουν να κληρονομήσουν μια Ελλάδα με τσιμεντωμένες παραλίες, που κάθε σπιθαμή τους θα ανήκει σε εταιρίες και πρόσβαση θα έχουν μόνο όσοι πληρώνουν. Έχουμε όμως μια ευκαιρία να αποτρέψουμε αυτό το έκτρωμα πριν είναι πολύ αργά…

Την στιγμή που η ελληνική τηλεόραση κάνει την πάπια η γαλλική έφτασε την Λακωνία κι έκανε ρεπορτάζ στην πανέμορφη Ελαφόνησο με αφορμή την επικείμενη “παραχώρηση” αιγιαλού και παραλίας

Ως πολίτες, δηλώνουμε εξοργισμένοι με το σχέδιό σας να ξεπουλήσετε τις παραλίες της χώρας μας σε ιδιώτες. Σας ζητάμε να αποσύρετε αμέσως το σχέδιο νόμου για τον αιγιαλό και την παραλία που νομιμοποιεί αυθαίρετες επιχειρήσεις και επιτρέπει την πλήρη εκμετάλλευση, το χτίσιμο και το μπάζωμα των παραλιών μας από εταιρίες.