Συνέντευξη Βαλιώτη στο Πολιτεία 90,7…«Θα δουλέψουμε όλοι Μαζί για την Σπάρτη..»

5

Στο στούντιο του Πολιτεία 90,7 και στην εκπομπή του Γιάννη Παυλάκου βρέθηκε σήμερα το πρωί ο νεοεκλεγείς Δήμαρχος Σπάρτης Βαγγέλης Βαλιώτης. Σε μια συνέντευξη πέρα από τα καθιερωμένα μίλησε για την μεγάλη νίκη του συνδυασμού «Δημοτική Ενωτική Κίνηση Σπάρτης».

Απάντησε για τις κομματικές του καταβολές, Τόνισε το έργο που θέλει να κάνει στο Δήμο, Αναφέρθηκε και για τον Σταύρο Αργειτάκο και περιμένει δημιουργική αντιπολίτευση, επισήμανε τις πρώτες κινήσεις από την πρώτη ημέρα που θα αναλάβει και έδωσε το στίγμα της επόμενης πενταετίας.

Ευχαρίστησε του Δημότες της Σπάρτης για την στήριξή τους και υποσχέθηκε να φανεί Άξιος Δήμαρχος στην εντολή που έλαβε από τον Σπαρτιάτικο λαό.

«Δεν πρόκειται να αλλάξω και να μπω σε  γυάλα επειδή εκλέχθηκα Δήμαρχος Σπάρτης. Είμαι αυτός που είμαι και γνωρίζει ο κόσμος και όλοι μαζί θα δουλέψουμε για το καλό της Σπάρτης. Της Σπάρτης που αξίζει να έχουμε»

Ακούστε την Συνέντευξη..