Συνεχίζονται τα προβλήματα από την αγκυροβόληση πλοίων στον Όρμο των Βατίκων
Τους κινδύνους που εγκυμονεί για οτ περιβάλλον, η ανεξέλεγκτη αγκυροβόληση πλοίων στον όρμο Των Βατίκων επισημαίνουν με
ερώτηση τους στη Βουλή οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Πετράκος, Κοδέλας και Ζαχαριάς ζητώντας παράλληλα από τους Υπουργούς
Δημόσιας Τάξης και Ναυτιλίας τη λήψη μέτρων για την απαγόρευση εφοδιασμού και επισκευής πολοίων στην περιοχή.
ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ
-
Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη
-
Ναυτιλίας και Αιγαίου
Θέμα: «Προβλήματα από την αγκυροβόληση πλοίων στον κόλπο Βατίκων»
Η περιοχή του όρμου των Βατίκων είναι γνωστού φυσικού κάλλους, περιέχει σημαντικούς υγροβιότοπους και είναι ενταγμένη στο δίκτυο NATURA 2000. Επίσης, η περιοχή οικονομικά στηρίζεται κυρίως από τον τουρισμό, καθώς και από την αλιεία. Για όλες τις ιδιαιτερότητες αυτές, η αγκυροβολία του μεγάλου αριθμού πλοίων χωρίς να υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές, εγκυμονεί θανάσιμο κίνδυνο για το περιβάλλον και την οικονομική ζωή του τόπου.
Από το 2000 και μετά προσεγγίζουν και αγκυροβολούν στον όρμο των Βατίκων σημαντικός αριθμός πλοίων με πρόφαση τις ‘δυσμενείς” καιρικές συνθήκες. Αν και η Νεάπολη και ο όρμος Βατίκων δεν διαθέτουν τις κατάλληλες λιμενικές υποδομές μετατρέπονται σε σημεία ανεφοδιασμού και επισκευαστικών εργασιών. Το αποτέλεσμα των παραπάνω είναι η ρύπανση του βυθού με υλικά συσκευασίας, άχρηστα αντικείμενα, κ.λ.π. που είναι παράγωγα των οξυγονοκολλήσεων, καθαρισμού υφάλων, εξωτερικών χρωματισμών, επισκευών μηχανοστασίων, κ.λ.π. Συνέπεια της κατάστασης αυτής και στη διάρκεια των εργασιών στο αγκυροβόλιο, βυθίστηκε τουρκικό φορτηγό πλοίο το 2000 με 20 τόνους ντίζελ και 5 βαρέλια λιπαντικά. Επίσης, το 2009, δεξαμενόπλοιο τροφοδοτούμενο με λιπαντικά, προκάλεσε ρύπανση λόγω διαφυγής των στη θάλασσα.
Ήδη πρόσφατη μελέτη του ΕΛΚΕΘΕ εντοπίζει τεράστιες αυλακώσεις στο βυθό, οι πληθυσμοί ψαριών έχουν ελαττωθεί σημαντικά, και υπάρχει συσσώρευση μικροβίων, με αποτέλεσμα την υποβάθμιση του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
Παρά τις έντονες κινητοποιήσεις και τις μεγάλες διαμαρτυρίες των κατοίκων, που συνέλεξαν 600 υπογραφές με ελάχιστη προσπάθεια, η παράνομη αυτή δραστηριότητα των ελλιμενισμένων πλοίων συνεχίζεται απρόσκοπτα. Επίσης από την παραλιακή οδό, Ακτή Βοιών διέρχονται όλα τα φορτηγά ΙΧ που πραγματοποιούν τις τροφοδοσίες στον λιμένα Νεαπόλεως, με αποτέλεσμα η παραλία της πόλης να επιβαρύνεται με όλο αυτό το φορτίο ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες που υπάρχει και τουρισμός.
Σύμφωνα με το υπ’ αριθ. πρωτ. 1147/23-07-2012 έγγραφο του Λιμεναρχείου Νεαπόλεως, ο κ. Λιμενάρχης προσανατολίζεται σε κατάρτιση Ειδικού Κανονισμού Λιμένα Νεαπόλεως, για τον οποίο δεν έχει ενημερώσει κανέναν αρμόδιο, όπως Δήμο, Λιμενικό Ταμείο κλπ.
Δεδομένων των κινδύνων που εγκυμονούν τα αγκυροβόλια στον όρμο, ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:
-
Ποια μέτρα θα ληφθούν ούτως ώστε να απαγορεύονται παντελώς κάθε διαδικασία εφοδιασμού, επισκευών και καθαρισμού πλοίων στον όρμο των Βατίκων, για να αποφευχθεί μελλοντική περιβαλλοντική καταστροφή, και ο οικονομικός μαρασμός της περιοχής;
-
Έχει ενημερωθεί από το Λιμεναρχείο Νεαπόλεως για το τι ακριβώς σχεδιάζεται από τον κ. Λιμενάρχη για τον Ειδικό Κανονισμό Λιμένα Νεαπόλεως;
Οι ερωτώντες βουλευτές, Πετράκος Αθανάσιος, Ζαχαριάς Κώστας , Κοδέλας Δημήτριος.
Δημόσιας Τάξης και Ναυτιλίας τη λήψη μέτρων για την απαγόρευση εφοδιασμού και επισκευής πολοίων στην περιοχή.
ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ
-
Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη
-
Ναυτιλίας και Αιγαίου
Θέμα: «Προβλήματα από την αγκυροβόληση πλοίων στον κόλπο Βατίκων»
Η περιοχή του όρμου των Βατίκων είναι γνωστού φυσικού κάλλους, περιέχει σημαντικούς υγροβιότοπους και είναι ενταγμένη στο δίκτυο NATURA 2000. Επίσης, η περιοχή οικονομικά στηρίζεται κυρίως από τον τουρισμό, καθώς και από την αλιεία. Για όλες τις ιδιαιτερότητες αυτές, η αγκυροβολία του μεγάλου αριθμού πλοίων χωρίς να υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές, εγκυμονεί θανάσιμο κίνδυνο για το περιβάλλον και την οικονομική ζωή του τόπου.
Από το 2000 και μετά προσεγγίζουν και αγκυροβολούν στον όρμο των Βατίκων σημαντικός αριθμός πλοίων με πρόφαση τις ‘δυσμενείς” καιρικές συνθήκες. Αν και η Νεάπολη και ο όρμος Βατίκων δεν διαθέτουν τις κατάλληλες λιμενικές υποδομές μετατρέπονται σε σημεία ανεφοδιασμού και επισκευαστικών εργασιών. Το αποτέλεσμα των παραπάνω είναι η ρύπανση του βυθού με υλικά συσκευασίας, άχρηστα αντικείμενα, κ.λ.π. που είναι παράγωγα των οξυγονοκολλήσεων, καθαρισμού υφάλων, εξωτερικών χρωματισμών, επισκευών μηχανοστασίων, κ.λ.π. Συνέπεια της κατάστασης αυτής και στη διάρκεια των εργασιών στο αγκυροβόλιο, βυθίστηκε τουρκικό φορτηγό πλοίο το 2000 με 20 τόνους ντίζελ και 5 βαρέλια λιπαντικά. Επίσης, το 2009, δεξαμενόπλοιο τροφοδοτούμενο με λιπαντικά, προκάλεσε ρύπανση λόγω διαφυγής των στη θάλασσα.
Ήδη πρόσφατη μελέτη του ΕΛΚΕΘΕ εντοπίζει τεράστιες αυλακώσεις στο βυθό, οι πληθυσμοί ψαριών έχουν ελαττωθεί σημαντικά, και υπάρχει συσσώρευση μικροβίων, με αποτέλεσμα την υποβάθμιση του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
Παρά τις έντονες κινητοποιήσεις και τις μεγάλες διαμαρτυρίες των κατοίκων, που συνέλεξαν 600 υπογραφές με ελάχιστη προσπάθεια, η παράνομη αυτή δραστηριότητα των ελλιμενισμένων πλοίων συνεχίζεται απρόσκοπτα. Επίσης από την παραλιακή οδό, Ακτή Βοιών διέρχονται όλα τα φορτηγά ΙΧ που πραγματοποιούν τις τροφοδοσίες στον λιμένα Νεαπόλεως, με αποτέλεσμα η παραλία της πόλης να επιβαρύνεται με όλο αυτό το φορτίο ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες που υπάρχει και τουρισμός.
Σύμφωνα με το υπ’ αριθ. πρωτ. 1147/23-07-2012 έγγραφο του Λιμεναρχείου Νεαπόλεως, ο κ. Λιμενάρχης προσανατολίζεται σε κατάρτιση Ειδικού Κανονισμού Λιμένα Νεαπόλεως, για τον οποίο δεν έχει ενημερώσει κανέναν αρμόδιο, όπως Δήμο, Λιμενικό Ταμείο κλπ.
Δεδομένων των κινδύνων που εγκυμονούν τα αγκυροβόλια στον όρμο, ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:
-
Ποια μέτρα θα ληφθούν ούτως ώστε να απαγορεύονται παντελώς κάθε διαδικασία εφοδιασμού, επισκευών και καθαρισμού πλοίων στον όρμο των Βατίκων, για να αποφευχθεί μελλοντική περιβαλλοντική καταστροφή, και ο οικονομικός μαρασμός της περιοχής;
-
Έχει ενημερωθεί από το Λιμεναρχείο Νεαπόλεως για το τι ακριβώς σχεδιάζεται από τον κ. Λιμενάρχη για τον Ειδικό Κανονισμό Λιμένα Νεαπόλεως;
Οι ερωτώντες βουλευτές, Πετράκος Αθανάσιος, Ζαχαριάς Κώστας , Κοδέλας Δημήτριος.
ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ
-
Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη
-
Ναυτιλίας και Αιγαίου
Θέμα: «Προβλήματα από την αγκυροβόληση πλοίων στον κόλπο Βατίκων»
Η περιοχή του όρμου των Βατίκων είναι γνωστού φυσικού κάλλους, περιέχει σημαντικούς υγροβιότοπους και είναι ενταγμένη στο δίκτυο NATURA 2000. Επίσης, η περιοχή οικονομικά στηρίζεται κυρίως από τον τουρισμό, καθώς και από την αλιεία. Για όλες τις ιδιαιτερότητες αυτές, η αγκυροβολία του μεγάλου αριθμού πλοίων χωρίς να υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές, εγκυμονεί θανάσιμο κίνδυνο για το περιβάλλον και την οικονομική ζωή του τόπου.
Από το 2000 και μετά προσεγγίζουν και αγκυροβολούν στον όρμο των Βατίκων σημαντικός αριθμός πλοίων με πρόφαση τις ‘δυσμενείς” καιρικές συνθήκες. Αν και η Νεάπολη και ο όρμος Βατίκων δεν διαθέτουν τις κατάλληλες λιμενικές υποδομές μετατρέπονται σε σημεία ανεφοδιασμού και επισκευαστικών εργασιών. Το αποτέλεσμα των παραπάνω είναι η ρύπανση του βυθού με υλικά συσκευασίας, άχρηστα αντικείμενα, κ.λ.π. που είναι παράγωγα των οξυγονοκολλήσεων, καθαρισμού υφάλων, εξωτερικών χρωματισμών, επισκευών μηχανοστασίων, κ.λ.π. Συνέπεια της κατάστασης αυτής και στη διάρκεια των εργασιών στο αγκυροβόλιο, βυθίστηκε τουρκικό φορτηγό πλοίο το 2000 με 20 τόνους ντίζελ και 5 βαρέλια λιπαντικά. Επίσης, το 2009, δεξαμενόπλοιο τροφοδοτούμενο με λιπαντικά, προκάλεσε ρύπανση λόγω διαφυγής των στη θάλασσα.
Ήδη πρόσφατη μελέτη του ΕΛΚΕΘΕ εντοπίζει τεράστιες αυλακώσεις στο βυθό, οι πληθυσμοί ψαριών έχουν ελαττωθεί σημαντικά, και υπάρχει συσσώρευση μικροβίων, με αποτέλεσμα την υποβάθμιση του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
Παρά τις έντονες κινητοποιήσεις και τις μεγάλες διαμαρτυρίες των κατοίκων, που συνέλεξαν 600 υπογραφές με ελάχιστη προσπάθεια, η παράνομη αυτή δραστηριότητα των ελλιμενισμένων πλοίων συνεχίζεται απρόσκοπτα. Επίσης από την παραλιακή οδό, Ακτή Βοιών διέρχονται όλα τα φορτηγά ΙΧ που πραγματοποιούν τις τροφοδοσίες στον λιμένα Νεαπόλεως, με αποτέλεσμα η παραλία της πόλης να επιβαρύνεται με όλο αυτό το φορτίο ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες που υπάρχει και τουρισμός.
Σύμφωνα με το υπ’ αριθ. πρωτ. 1147/23-07-2012 έγγραφο του Λιμεναρχείου Νεαπόλεως, ο κ. Λιμενάρχης προσανατολίζεται σε κατάρτιση Ειδικού Κανονισμού Λιμένα Νεαπόλεως, για τον οποίο δεν έχει ενημερώσει κανέναν αρμόδιο, όπως Δήμο, Λιμενικό Ταμείο κλπ.
Δεδομένων των κινδύνων που εγκυμονούν τα αγκυροβόλια στον όρμο, ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:
-
Ποια μέτρα θα ληφθούν ούτως ώστε να απαγορεύονται παντελώς κάθε διαδικασία εφοδιασμού, επισκευών και καθαρισμού πλοίων στον όρμο των Βατίκων, για να αποφευχθεί μελλοντική περιβαλλοντική καταστροφή, και ο οικονομικός μαρασμός της περιοχής;
-
Έχει ενημερωθεί από το Λιμεναρχείο Νεαπόλεως για το τι ακριβώς σχεδιάζεται από τον κ. Λιμενάρχη για τον Ειδικό Κανονισμό Λιμένα Νεαπόλεως;
Οι ερωτώντες βουλευτές, Πετράκος Αθανάσιος, Ζαχαριάς Κώστας , Κοδέλας Δημήτριος.
-
Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη
-
Ναυτιλίας και Αιγαίου
Θέμα: «Προβλήματα από την αγκυροβόληση πλοίων στον κόλπο Βατίκων»
Η περιοχή του όρμου των Βατίκων είναι γνωστού φυσικού κάλλους, περιέχει σημαντικούς υγροβιότοπους και είναι ενταγμένη στο δίκτυο NATURA 2000. Επίσης, η περιοχή οικονομικά στηρίζεται κυρίως από τον τουρισμό, καθώς και από την αλιεία. Για όλες τις ιδιαιτερότητες αυτές, η αγκυροβολία του μεγάλου αριθμού πλοίων χωρίς να υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές, εγκυμονεί θανάσιμο κίνδυνο για το περιβάλλον και την οικονομική ζωή του τόπου.
Από το 2000 και μετά προσεγγίζουν και αγκυροβολούν στον όρμο των Βατίκων σημαντικός αριθμός πλοίων με πρόφαση τις ‘δυσμενείς” καιρικές συνθήκες. Αν και η Νεάπολη και ο όρμος Βατίκων δεν διαθέτουν τις κατάλληλες λιμενικές υποδομές μετατρέπονται σε σημεία ανεφοδιασμού και επισκευαστικών εργασιών. Το αποτέλεσμα των παραπάνω είναι η ρύπανση του βυθού με υλικά συσκευασίας, άχρηστα αντικείμενα, κ.λ.π. που είναι παράγωγα των οξυγονοκολλήσεων, καθαρισμού υφάλων, εξωτερικών χρωματισμών, επισκευών μηχανοστασίων, κ.λ.π. Συνέπεια της κατάστασης αυτής και στη διάρκεια των εργασιών στο αγκυροβόλιο, βυθίστηκε τουρκικό φορτηγό πλοίο το 2000 με 20 τόνους ντίζελ και 5 βαρέλια λιπαντικά. Επίσης, το 2009, δεξαμενόπλοιο τροφοδοτούμενο με λιπαντικά, προκάλεσε ρύπανση λόγω διαφυγής των στη θάλασσα.
Ήδη πρόσφατη μελέτη του ΕΛΚΕΘΕ εντοπίζει τεράστιες αυλακώσεις στο βυθό, οι πληθυσμοί ψαριών έχουν ελαττωθεί σημαντικά, και υπάρχει συσσώρευση μικροβίων, με αποτέλεσμα την υποβάθμιση του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
Παρά τις έντονες κινητοποιήσεις και τις μεγάλες διαμαρτυρίες των κατοίκων, που συνέλεξαν 600 υπογραφές με ελάχιστη προσπάθεια, η παράνομη αυτή δραστηριότητα των ελλιμενισμένων πλοίων συνεχίζεται απρόσκοπτα. Επίσης από την παραλιακή οδό, Ακτή Βοιών διέρχονται όλα τα φορτηγά ΙΧ που πραγματοποιούν τις τροφοδοσίες στον λιμένα Νεαπόλεως, με αποτέλεσμα η παραλία της πόλης να επιβαρύνεται με όλο αυτό το φορτίο ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες που υπάρχει και τουρισμός.
Σύμφωνα με το υπ’ αριθ. πρωτ. 1147/23-07-2012 έγγραφο του Λιμεναρχείου Νεαπόλεως, ο κ. Λιμενάρχης προσανατολίζεται σε κατάρτιση Ειδικού Κανονισμού Λιμένα Νεαπόλεως, για τον οποίο δεν έχει ενημερώσει κανέναν αρμόδιο, όπως Δήμο, Λιμενικό Ταμείο κλπ.
Δεδομένων των κινδύνων που εγκυμονούν τα αγκυροβόλια στον όρμο, ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:
-
Ποια μέτρα θα ληφθούν ούτως ώστε να απαγορεύονται παντελώς κάθε διαδικασία εφοδιασμού, επισκευών και καθαρισμού πλοίων στον όρμο των Βατίκων, για να αποφευχθεί μελλοντική περιβαλλοντική καταστροφή, και ο οικονομικός μαρασμός της περιοχής;
-
Έχει ενημερωθεί από το Λιμεναρχείο Νεαπόλεως για το τι ακριβώς σχεδιάζεται από τον κ. Λιμενάρχη για τον Ειδικό Κανονισμό Λιμένα Νεαπόλεως;
Οι ερωτώντες βουλευτές, Πετράκος Αθανάσιος, Ζαχαριάς Κώστας , Κοδέλας Δημήτριος.
Η περιοχή του όρμου των Βατίκων είναι γνωστού φυσικού κάλλους, περιέχει σημαντικούς υγροβιότοπους και είναι ενταγμένη στο δίκτυο NATURA 2000. Επίσης, η περιοχή οικονομικά στηρίζεται κυρίως από τον τουρισμό, καθώς και από την αλιεία. Για όλες τις ιδιαιτερότητες αυτές, η αγκυροβολία του μεγάλου αριθμού πλοίων χωρίς να υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές, εγκυμονεί θανάσιμο κίνδυνο για το περιβάλλον και την οικονομική ζωή του τόπου.
Από το 2000 και μετά προσεγγίζουν και αγκυροβολούν στον όρμο των Βατίκων σημαντικός αριθμός πλοίων με πρόφαση τις ‘δυσμενείς” καιρικές συνθήκες. Αν και η Νεάπολη και ο όρμος Βατίκων δεν διαθέτουν τις κατάλληλες λιμενικές υποδομές μετατρέπονται σε σημεία ανεφοδιασμού και επισκευαστικών εργασιών. Το αποτέλεσμα των παραπάνω είναι η ρύπανση του βυθού με υλικά συσκευασίας, άχρηστα αντικείμενα, κ.λ.π. που είναι παράγωγα των οξυγονοκολλήσεων, καθαρισμού υφάλων, εξωτερικών χρωματισμών, επισκευών μηχανοστασίων, κ.λ.π. Συνέπεια της κατάστασης αυτής και στη διάρκεια των εργασιών στο αγκυροβόλιο, βυθίστηκε τουρκικό φορτηγό πλοίο το 2000 με 20 τόνους ντίζελ και 5 βαρέλια λιπαντικά. Επίσης, το 2009, δεξαμενόπλοιο τροφοδοτούμενο με λιπαντικά, προκάλεσε ρύπανση λόγω διαφυγής των στη θάλασσα.
Ήδη πρόσφατη μελέτη του ΕΛΚΕΘΕ εντοπίζει τεράστιες αυλακώσεις στο βυθό, οι πληθυσμοί ψαριών έχουν ελαττωθεί σημαντικά, και υπάρχει συσσώρευση μικροβίων, με αποτέλεσμα την υποβάθμιση του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
Παρά τις έντονες κινητοποιήσεις και τις μεγάλες διαμαρτυρίες των κατοίκων, που συνέλεξαν 600 υπογραφές με ελάχιστη προσπάθεια, η παράνομη αυτή δραστηριότητα των ελλιμενισμένων πλοίων συνεχίζεται απρόσκοπτα. Επίσης από την παραλιακή οδό, Ακτή Βοιών διέρχονται όλα τα φορτηγά ΙΧ που πραγματοποιούν τις τροφοδοσίες στον λιμένα Νεαπόλεως, με αποτέλεσμα η παραλία της πόλης να επιβαρύνεται με όλο αυτό το φορτίο ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες που υπάρχει και τουρισμός.
Σύμφωνα με το υπ’ αριθ. πρωτ. 1147/23-07-2012 έγγραφο του Λιμεναρχείου Νεαπόλεως, ο κ. Λιμενάρχης προσανατολίζεται σε κατάρτιση Ειδικού Κανονισμού Λιμένα Νεαπόλεως, για τον οποίο δεν έχει ενημερώσει κανέναν αρμόδιο, όπως Δήμο, Λιμενικό Ταμείο κλπ.
Δεδομένων των κινδύνων που εγκυμονούν τα αγκυροβόλια στον όρμο, ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:
-
Ποια μέτρα θα ληφθούν ούτως ώστε να απαγορεύονται παντελώς κάθε διαδικασία εφοδιασμού, επισκευών και καθαρισμού πλοίων στον όρμο των Βατίκων, για να αποφευχθεί μελλοντική περιβαλλοντική καταστροφή, και ο οικονομικός μαρασμός της περιοχής;
-
Έχει ενημερωθεί από το Λιμεναρχείο Νεαπόλεως για το τι ακριβώς σχεδιάζεται από τον κ. Λιμενάρχη για τον Ειδικό Κανονισμό Λιμένα Νεαπόλεως;
Οι ερωτώντες βουλευτές, Πετράκος Αθανάσιος, Ζαχαριάς Κώστας , Κοδέλας Δημήτριος.
Ήδη πρόσφατη μελέτη του ΕΛΚΕΘΕ εντοπίζει τεράστιες αυλακώσεις στο βυθό, οι πληθυσμοί ψαριών έχουν ελαττωθεί σημαντικά, και υπάρχει συσσώρευση μικροβίων, με αποτέλεσμα την υποβάθμιση του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
Παρά τις έντονες κινητοποιήσεις και τις μεγάλες διαμαρτυρίες των κατοίκων, που συνέλεξαν 600 υπογραφές με ελάχιστη προσπάθεια, η παράνομη αυτή δραστηριότητα των ελλιμενισμένων πλοίων συνεχίζεται απρόσκοπτα. Επίσης από την παραλιακή οδό, Ακτή Βοιών διέρχονται όλα τα φορτηγά ΙΧ που πραγματοποιούν τις τροφοδοσίες στον λιμένα Νεαπόλεως, με αποτέλεσμα η παραλία της πόλης να επιβαρύνεται με όλο αυτό το φορτίο ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες που υπάρχει και τουρισμός.
Σύμφωνα με το υπ’ αριθ. πρωτ. 1147/23-07-2012 έγγραφο του Λιμεναρχείου Νεαπόλεως, ο κ. Λιμενάρχης προσανατολίζεται σε κατάρτιση Ειδικού Κανονισμού Λιμένα Νεαπόλεως, για τον οποίο δεν έχει ενημερώσει κανέναν αρμόδιο, όπως Δήμο, Λιμενικό Ταμείο κλπ.
Δεδομένων των κινδύνων που εγκυμονούν τα αγκυροβόλια στον όρμο, ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:
-
Ποια μέτρα θα ληφθούν ούτως ώστε να απαγορεύονται παντελώς κάθε διαδικασία εφοδιασμού, επισκευών και καθαρισμού πλοίων στον όρμο των Βατίκων, για να αποφευχθεί μελλοντική περιβαλλοντική καταστροφή, και ο οικονομικός μαρασμός της περιοχής;
-
Έχει ενημερωθεί από το Λιμεναρχείο Νεαπόλεως για το τι ακριβώς σχεδιάζεται από τον κ. Λιμενάρχη για τον Ειδικό Κανονισμό Λιμένα Νεαπόλεως;
Οι ερωτώντες βουλευτές, Πετράκος Αθανάσιος, Ζαχαριάς Κώστας , Κοδέλας Δημήτριος.
Σύμφωνα με το υπ’ αριθ. πρωτ. 1147/23-07-2012 έγγραφο του Λιμεναρχείου Νεαπόλεως, ο κ. Λιμενάρχης προσανατολίζεται σε κατάρτιση Ειδικού Κανονισμού Λιμένα Νεαπόλεως, για τον οποίο δεν έχει ενημερώσει κανέναν αρμόδιο, όπως Δήμο, Λιμενικό Ταμείο κλπ.
Δεδομένων των κινδύνων που εγκυμονούν τα αγκυροβόλια στον όρμο, ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:
-
Ποια μέτρα θα ληφθούν ούτως ώστε να απαγορεύονται παντελώς κάθε διαδικασία εφοδιασμού, επισκευών και καθαρισμού πλοίων στον όρμο των Βατίκων, για να αποφευχθεί μελλοντική περιβαλλοντική καταστροφή, και ο οικονομικός μαρασμός της περιοχής;
-
Έχει ενημερωθεί από το Λιμεναρχείο Νεαπόλεως για το τι ακριβώς σχεδιάζεται από τον κ. Λιμενάρχη για τον Ειδικό Κανονισμό Λιμένα Νεαπόλεως;
Οι ερωτώντες βουλευτές, Πετράκος Αθανάσιος, Ζαχαριάς Κώστας , Κοδέλας Δημήτριος.
-
Ποια μέτρα θα ληφθούν ούτως ώστε να απαγορεύονται παντελώς κάθε διαδικασία εφοδιασμού, επισκευών και καθαρισμού πλοίων στον όρμο των Βατίκων, για να αποφευχθεί μελλοντική περιβαλλοντική καταστροφή, και ο οικονομικός μαρασμός της περιοχής;
-
Έχει ενημερωθεί από το Λιμεναρχείο Νεαπόλεως για το τι ακριβώς σχεδιάζεται από τον κ. Λιμενάρχη για τον Ειδικό Κανονισμό Λιμένα Νεαπόλεως;

Ημερίδα για την Κλιματική Αλλαγή πραγματοποιήθηκε στον Μυστρά
Συνεδρίαση του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας στην Τρίπολη
Με Τσαλίκη η Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου στη Σπάρτη
Με επιτυχία η εκδήλωση της Νέας Κίνησης Γυναικών Λακωνίας οι “Σπαρτιάτισσες”
Σαββατοκύριακο 7 & 8 Δεκεμβρίου ανοίγει η αυλαία των χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων του Δήμου Ανατολικής Μάνης
Ολοκληρώθηκε η ενημέρωση σχολικών μονάδων για την πρόληψη και αντιμετώπιση του παρασίτου της ψώρας
Ανοικτή πρόσκληση-ενημέρωση για την πορεία του νέου Γενικού Νοσοκομείου Σπάρτης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
ΚΚΕ Λακωνίας – κεντρική εκδήλωση για τα 80χρονα της Απελευθέρωσης
«Πρόγραμμα Αναδιάρθρωσης και Μετατροπής Αμπελώνων περιόδου 2024-2025.»
Ο Παναγιώτατος Οικουμενικός Πατριάρχης ευλόγησε με την παρουσία Του τον νεόδμητο Ι. Ναό του Αγίου Ανανίου
Εγκαίνια επιχειρησιακού κέντρου πολιτικής προστασίας Σπάρτης
Ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις από το σύλλογο Μονεμβασίας «Οι Ρίζες»
Εμπορικός Σύλλογος Σπάρτης “Στηρίζουμε την πόλη μας στηρίζουμε τις επιχειρήσεις μας”
Ανακήρυξη της Α.Θ.Π. του Οικουμενικού Πατριάρχη σε Επίτιμο Δημότη του Δ. Σπάρτης
Ιστορικό ορόσημο για την Λακεδαίμονα ο εορτασμός του Οσίου Νίκωνος παρουσία της Α.Θ.Π. του Οικουμενικού Πατριάρχη
Θλίψη και στην Σπάρτη… Από λευχαιμία έφυγε ο Μανούσος Μανουσάκης από τη ζωή
Το Εορταστικό Ωράριο από τον Εμπορικό Σύλλογο Σπάρτης
Ανακοίνωση από τον Σύλλογο Εστίασης Σπάρτης για τις κλοπές
Δωρεάν Νομική Πληροφόρηση από το Εργατικό Κέντρο Λακωνίας
Αποζημίωση στα αλιευτικά σκάφη της παράκτιας αλιείας 




