Τη Δευτέρα συνεδριάζει το Επιμελητήριο Αρκαδίας

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, μέλος του Enterprise Europe Network, στο πλαίσιο της καλύτερης επικοινωνίας με όλες τις επιχειρήσεις του Νομού μας αλλά και την επιτόπου συζήτηση των προβλημάτων που τις απασχολούν στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, θα πραγματοποιήσει την τακτική συνεδρίασή του τη Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010 στις 7.00 μ.μ στο ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΔΗΜΗΤΣΑΝΙΤΩΝ ΣΤΗ Δημητσάνα.

Τα θέματα της συνεδρίασης θα είναι:

1. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΕΧΟΝΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

2. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΑΡΚΑΔΙΑΣ ΓΙΑ ΤΡΕΧΟΝΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

3. ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Γιώτα Καμπισιούλη