Βενιζέλος: “Φεύγω απο το υπουργείο Οικονομικών”

Την παραίτησή του απο το υπουργείο Οικονομικών κατέθεσε ο Ευάγγελος Βενιζέλος σήμερα, μετά την χθεσινή εκλογή του στην προεδρία του ΠΑΣΟΚ. Μάλιστα, εξερχόμενος του Προεδρικού Μεγάρου, μετά την συνάντησή του με τον Κάρολο Παπούλια, αποκάλυψε πως αποχαιρέτησε τους συνεργάτες του στο υπουργείο και ζήτησε απο αυτούς που θα τον διαδεχθούν να συνεχίσουν το δύσκολο έργο.

Νωρίτερα κατά την συνάντησή του με τον Πρόεδρο τς Δημοκρατίας υπογράμμισε ότι «τώρα που είμαστε στο μεταίχμιο, που ελπίζουμε να τελειώσει η δύσκολη φάση της κρίσης και να αρχίσουμε να προσεγγίζουμε ξανά θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης, τώρα που η ελπίδα και η προοπτική φαίνεται, πρέπει να κάνουμε αυτή την τελευταία προσπάθεια όλοι μαζί».

parapolitika.gr