Χωρίς Νερό και πάλι η Σπάρτη την Πέμπτη.. Πολύωρη Διακοπή..!!

       000000

Από την Δ.Ε.Υ.Α. Σπάρτης  ανακοινώνεται ότι την Πέμπτη 5 Ιουνίου  θα γίνει γενική διακοπή νερού από της 10 το πρωί μέχρι τις 4 το απόγευμα λόγω συνδέσεων του νέου κεντρικού αγωγού ύδρευσης από τον εργολάβο του έργου:  Αντικατάσταση εσωτερικού δικτύου Σπάρτης.