Χωρίς Τηλέφωνο περιοχή της Σπάρτης προς Γηροκομείο.. ο Εκσκαφέας έκοψε τα καλώδια..!!

 

3

Ένα αναπάντεχο ατύχημα είχαμε σήμερα στην Σπάρτη. Λίγο πριν το μεσημέρι στο ύψος της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Σπάρτης επί της Λυκούργου ο εκσκαφέας που πραγματοποιεί την διάνοιξη για την ύδρευση, κατά λάθος, έκοψε 3 μεγάλα καλώδια του ΟΤΕ που περιείχαν στο εσωτερικό τους πολλές γραμμές σύνδεσης.. Αυτό συνεπάγεται πως αυτή την στιγμή έχουν μείνει πάνω από 500-600 σπίτια δίχως τηλέφωνο και ίντερνετ.

Κλιμάκιο του ΟΤΕ έσπευσε άμεσα στο σημείο για να εξετάσει την ζημιά. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Report24 η αποκατάσταση θα αργήσει ίσως και 2 ημέρες καθώς η ζημιά είναι αρκετά μεγάλη.

Ρεπορτάζ..

 

1 2
4 5 6