Η γιορτή του Αγ. Φανουρίου στην Αργολίδα

Με κάθε λαμπρότητα εορτάστηκε η μνήμη του Αγίου Φανουρίου στο Βυζαντινό μοναστήρι των Αγίων Αδριανού και Ναταλίας στην περιοχή του δημοτικού διαμερίσματος Αγίου Αδριανού ή Κατσιγρίου, το παλιό τοπωνύμιο της περιοχής από την περίοδο της Τουρκοκρατίας.Παραμονή της εορτής έρχεται κόσμος στο μοναστήρι από κάθε μέρος της Αργολίδας, αλλά και της γειτονικής Κορινθίας,φέρνοντας από μία φανουρόπιτα ,θέλοντας έτσι να κάνουν την προσφορά τους στον Αγιο Φανούριο για την εκπλήρωση κάποιου τάματος που είχαν κάνει.

Φέτος οι φανουρόπιτες ξεπέρασαν τις 600 και ο ιερέας της κωμοπόλεως ο πατέρας Παναγιώτης διάβαζε ακούραστα τα εκατοντάδες ονόματα που είχαν φέρει γραμμένα,(Υπέρ Υγείας), σε χαρτί ο κόσμος μαζί με τις φανουρόπιτες.Ένα έθιμο που κρατά αρκετές δεκαετίες θα μας πει η γερόντισσα του Ησυχαστηρίου και συνεχίζει θέλει ο κόσμος να δείξει την αγάπη του στον Αγιο Φανούριο ,γι αυτό φέρνουν τις φανουρόπιτες.Στο τέλος του πανηγυρικού εσπερινού οι γυναίκες αφού κόψουν τις φανουρόπιτες τις μοιράζουν στον κόσμο.