Αναψε το δέντρο στο Άργος

 Έγινε η φωταγώγηση του χριστουγεννιάτικου δέντρου, στο Δήμο Άργους – Μυκηνών από τον Δήμαρχο Δημήτρη Καμπόσο, στην κεντρική πλατεία Αγίου Πέτρου του Άργους

 Ξωτικά, Μάγοι, Κλόουν, Νεράιδες, Βασίλισσες του Πάγου, ο Αη Βασίλης και φυσικά πολύ χιόνι περίμεναν τα παιδιά για να υποδεχθούν με ευχές το εορταστικά στολισμένο Χριστουγεννιάτικο Δέντρο του νέου Δήμου Άργους – Μυκηνών.

 Εορταστικές μελωδίες και χριστουγεννιάτικα κάλαντα από την παιδική -νεανική χορωδία του Δημοτικού Ωδείου Άργους Μυκηνών και την παιδική χορωδία του κέντρου Μουσικών Σπουδών & Πολιτισμού “Δίεσις”.