Μπάσιμο της Τουρκίας στη Mεσσηνιακή αγορά

Γράφει το Θάρρος

-Σε μια αγορά σε ύφεση, η διαφήμιση είναι σαν να μιλάμε για σκοινί στο σπίτι του κρεμασμένου

Κι όμως. Μια βόλτα στα διαφημιστικά και δημιουργικά γραφεία της Καλαμάτας σκιαγραφεί μια διαφορετική, ενδιαφέρουσα εικόνα. Και εκεί, οι τζίροι είναι μειωμένοι, οι πελάτες αναζητούν την καλύτερη ποιότητα στην πιο συμφέρουσα τιμή, έχουν καταγραφεί απολύσεις και –λίγα- λουκέτα. Ωστόσο, μια νέα γενιά επιχειρηματιών έχει εμπλουτίσει το πελατολόγιο, κλάδοι που άλλοτε δε διαφημίζονταν έχουν βγει δυναμικά στο προσκήνιο, οι Μεσσήνιοι επιχειρηματίες εμφανίζονται πιο ενημερωμένοι και συνειδητοποιημένοι για το marketing που πρέπει να ακολουθήσουν. Παράλληλα, η Τουρκία έχει μπει αναπάντεχα επιθετικά και στην αγορά της Καλαμάτας, με πολύ χαμηλές τιμές, σε προϊόντα διαφήμισης.