Διαχείριση του Γηπέδου Π. Μπαχράμης

Συνάντηση του Δημάρχου με στελέχη του Αθλητικού φορέα(Οικονομάκου Μαρία, Βασιλόπουλο Παν.) και με εκπροσώπους των ομάδων που προπονούνται και αγωνίζονται στο γήπεδο του στρατοπέδου(Π.ΜΠΑΧΡΑΜΗΣ).

Ο κ. Νίκας ζήτησε την συνδιαχείρηση του γηπέδου απο επιτροπή, επροσώπων των ομάδων και του Δήμου, να τηρείται ο κανονισμός λειτουργίας, να προστατεύεται η δημοτική περιουσία και να αμείβεται απο τις ομάδες, ιδιώτης που θα φροντίζει για την ευταξία και την καθαριότητα.

Επιμέλεια Γιώργος Μάραντος