Κατάληψη Δήμου Πύργου ….λόγω εφεδρείας

Σε κατάληψη του κτιρίου των υπηρεσιών του Δήμου Πύργου προχώρησαν το πρωι οι εργαζόμενοι στον Δήμο Πύργου.

Διαμαρτύρονται γιά το καθεστώς της εργασιακής εφεδρείας που τελικά θα συμπεριλάβει και τους ΟΤΑ.

Ανάρτησαν πανό στην είσοδο του κτιρίου που γράφει ΚΑΤΑΛΗΨΗ.

Δεν υπάρχει εξυπηρέτηση του κοινού από τις υπηρεσίες του Δήμου

iliaoikonomia.gr