Μαγεύει τους τουρίστες το τρένο της Πελοποννήσου…
Στην εκδρομή, που διοργανώθηκε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το βρετανικό ταξιδιωτικό γραφείο PTG, έλαβαν μέρος τουρίστες από την Αγγλία, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, οι οποίοι για επτά ημέρες είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν από κοντά τα σημαντικότερα μνημεία και την ύπαιθρο της Πελοποννήσου.
Η επιτυχία της εκδρομής και τα θετικά σχόλιά τους δείχνουν ότι η σιδηροδρομική γραμμή της Πελοποννήσου μετατρέπεται σε ελκυστικό τουριστικό προϊόν για τους ανθρώπους που αγαπούν το τρένο και δεν το επιλέγουν μόνο ως μέσο αλλά και ως επίκεντρο των διακοπών τους.
Η εκδρομή ξεκίνησε την Κυριακή 5 Οκτωβρίου από την Πάτρα, με κατεύθυνση προς τον Πύργο, το Κατάκολο και την Ολυμπία. Στη συνέχεια οι εκδρομείς πέρασαν από την Κυπαρισσία, την Καλαμάτα, τη Μεγαλόπολη, την Τρίπολη και το Ναύπλιο, όπου έμειναν για δύο βράδια.
Το τρένο πέρασε επίσης από τις Μυκήνες, την Κόρινθο, το Ζευγολατιό, το Καλόνερο και την Κυπαρισσία πριν καταλήξει, στις 12 Οκτωβρίου, στην Πάτρα. Μιλώντας στο «Εθνος», ο υπεύθυνος και συνοδός της εκδρομής, Φίλιπ Γουόρμαλτ, επισημαίνει ότι το ταξίδι στην Πελοπόννησο είναι μια μοναδική εμπειρία για τους λάτρεις του σιδηροδρόμου, παρά το γεγονός ότι δεν είναι ακόμα πολύ γνωστό στους Ευρωπαίους.
Φιλέλληνας
«Ηταν εξαιρετική εκδρομή, όλος ο κόσμος έμεινε ενθουσιασμένος από όσα είδε κατά τη διάρκεια αυτών των επτά ημερών», λέει και συμπληρώνει ότι σκέφτηκε την ιδέα για το ταξίδι λόγω της αγάπης του για την Ελλάδα, την οποία επισκέπτεται τακτικότατα. «Λατρεύω να ταξιδεύω στην Ελλάδα. Ερχομαι για διακοπές από το 1983 και ξέρω ότι η Πελοπόννησος έχει πολλά να προσφέρει στους επισκέπτες».
Οι άνθρωποι που κάνουν ταξίδια με το τρένο σε διάφορες χώρες είναι μια πολυπληθής και δυναμική κατηγορία τουριστών. Εκτός από την αγάπη τους για τον σιδηρόδρομο ως μέσο μεταφοράς ενδιαφέρονται και για το φυσικό κάλλος και για τα μνημεία κάθε περιοχής που επισκέπτονται. Από αυτή την άποψη, λέει ο κ. Γουόρμαλτ, η σιδηροδρομική γραμμή της Πελοποννήσου μπορεί να συγκριθεί ακόμα και με τις πιο φημισμένες των χωρών της ηπειρωτικής Ευρώπης και της Μεγάλης Βρετανίας.
«Οι αρχαιολογικοί χώροι που βλέπουμε κατά τη διάρκεια της εκδρομής, όπως αυτός της Ολυμπίας, είναι μοναδικοί παγκοσμίως. Το ίδιο ισχύει και για τα τοπία. Τα βουνά κοντά στην Τρίπολη είναι ένα παράδειγμα.
Η γραμμή της Πελοποννήσου δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τους σιδηροδρόμους άλλων χωρών».
Ο κ. Γουόρμαλτ ενθουσιάστηκε από την ανταπόκριση που είχε η εκδρομή και σχεδιάζει να διοργανώσει τουλάχιστον άλλες τρεις το επόμενο διάστημα. Ωστόσο, από την εμπειρία του ως λάτρης του σιδηροδρόμου καταγράφει και τις βελτιώσεις που θεωρεί ότι πρέπει να γίνουν. «Νομίζω ότι πρέπει να κοπούν κλαδιά από τα δέντρα που βρίσκονται κοντά στις γραμμές, γιατί σε κάποιες περιπτώσεις πλησιάζουν πολύ το τρένο.
Επίσης, χρειάζεται προσοχή στις διαβάσεις. Πολλές είναι αφύλακτες και κάποια στιγμή μπορεί να γίνει ατύχημα», τονίζει.
Από την πλευρά τους, πηγές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επισημαίνουν ότι η επιτυχία της εκδρομής είναι καλό σημάδι για την περαιτέρω αξιοποίηση του σιδηροδρόμου της Πελοποννήσου. «Οσοι έλαβαν μέρος σε αυτή την εκδρομή ενθουσιάστηκαν και μάλιστα δεν είναι λίγοι αυτοί που θέλουν να την κάνουν ξανά. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτή η μεγάλη σιδηροδρομική εκδρομή των οκτώ ημερών φαίνεται πολύ καλή ιδέα. Το αν και πόσο συχνά θα πραγματοποιείται θα εξαρτηθεί από τη ζήτηση που θα έχει», τονίζουν.
Η επιτυχία της εκδρομής και τα θετικά σχόλιά τους δείχνουν ότι η σιδηροδρομική γραμμή της Πελοποννήσου μετατρέπεται σε ελκυστικό τουριστικό προϊόν για τους ανθρώπους που αγαπούν το τρένο και δεν το επιλέγουν μόνο ως μέσο αλλά και ως επίκεντρο των διακοπών τους.
Η εκδρομή ξεκίνησε την Κυριακή 5 Οκτωβρίου από την Πάτρα, με κατεύθυνση προς τον Πύργο, το Κατάκολο και την Ολυμπία. Στη συνέχεια οι εκδρομείς πέρασαν από την Κυπαρισσία, την Καλαμάτα, τη Μεγαλόπολη, την Τρίπολη και το Ναύπλιο, όπου έμειναν για δύο βράδια.
Το τρένο πέρασε επίσης από τις Μυκήνες, την Κόρινθο, το Ζευγολατιό, το Καλόνερο και την Κυπαρισσία πριν καταλήξει, στις 12 Οκτωβρίου, στην Πάτρα. Μιλώντας στο «Εθνος», ο υπεύθυνος και συνοδός της εκδρομής, Φίλιπ Γουόρμαλτ, επισημαίνει ότι το ταξίδι στην Πελοπόννησο είναι μια μοναδική εμπειρία για τους λάτρεις του σιδηροδρόμου, παρά το γεγονός ότι δεν είναι ακόμα πολύ γνωστό στους Ευρωπαίους.
Φιλέλληνας
«Ηταν εξαιρετική εκδρομή, όλος ο κόσμος έμεινε ενθουσιασμένος από όσα είδε κατά τη διάρκεια αυτών των επτά ημερών», λέει και συμπληρώνει ότι σκέφτηκε την ιδέα για το ταξίδι λόγω της αγάπης του για την Ελλάδα, την οποία επισκέπτεται τακτικότατα. «Λατρεύω να ταξιδεύω στην Ελλάδα. Ερχομαι για διακοπές από το 1983 και ξέρω ότι η Πελοπόννησος έχει πολλά να προσφέρει στους επισκέπτες».
Οι άνθρωποι που κάνουν ταξίδια με το τρένο σε διάφορες χώρες είναι μια πολυπληθής και δυναμική κατηγορία τουριστών. Εκτός από την αγάπη τους για τον σιδηρόδρομο ως μέσο μεταφοράς ενδιαφέρονται και για το φυσικό κάλλος και για τα μνημεία κάθε περιοχής που επισκέπτονται. Από αυτή την άποψη, λέει ο κ. Γουόρμαλτ, η σιδηροδρομική γραμμή της Πελοποννήσου μπορεί να συγκριθεί ακόμα και με τις πιο φημισμένες των χωρών της ηπειρωτικής Ευρώπης και της Μεγάλης Βρετανίας.
«Οι αρχαιολογικοί χώροι που βλέπουμε κατά τη διάρκεια της εκδρομής, όπως αυτός της Ολυμπίας, είναι μοναδικοί παγκοσμίως. Το ίδιο ισχύει και για τα τοπία. Τα βουνά κοντά στην Τρίπολη είναι ένα παράδειγμα.
Η γραμμή της Πελοποννήσου δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τους σιδηροδρόμους άλλων χωρών».
Ο κ. Γουόρμαλτ ενθουσιάστηκε από την ανταπόκριση που είχε η εκδρομή και σχεδιάζει να διοργανώσει τουλάχιστον άλλες τρεις το επόμενο διάστημα. Ωστόσο, από την εμπειρία του ως λάτρης του σιδηροδρόμου καταγράφει και τις βελτιώσεις που θεωρεί ότι πρέπει να γίνουν. «Νομίζω ότι πρέπει να κοπούν κλαδιά από τα δέντρα που βρίσκονται κοντά στις γραμμές, γιατί σε κάποιες περιπτώσεις πλησιάζουν πολύ το τρένο.
Επίσης, χρειάζεται προσοχή στις διαβάσεις. Πολλές είναι αφύλακτες και κάποια στιγμή μπορεί να γίνει ατύχημα», τονίζει.
Από την πλευρά τους, πηγές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επισημαίνουν ότι η επιτυχία της εκδρομής είναι καλό σημάδι για την περαιτέρω αξιοποίηση του σιδηροδρόμου της Πελοποννήσου. «Οσοι έλαβαν μέρος σε αυτή την εκδρομή ενθουσιάστηκαν και μάλιστα δεν είναι λίγοι αυτοί που θέλουν να την κάνουν ξανά. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτή η μεγάλη σιδηροδρομική εκδρομή των οκτώ ημερών φαίνεται πολύ καλή ιδέα. Το αν και πόσο συχνά θα πραγματοποιείται θα εξαρτηθεί από τη ζήτηση που θα έχει», τονίζουν.
Το τρένο πέρασε επίσης από τις Μυκήνες, την Κόρινθο, το Ζευγολατιό, το Καλόνερο και την Κυπαρισσία πριν καταλήξει, στις 12 Οκτωβρίου, στην Πάτρα. Μιλώντας στο «Εθνος», ο υπεύθυνος και συνοδός της εκδρομής, Φίλιπ Γουόρμαλτ, επισημαίνει ότι το ταξίδι στην Πελοπόννησο είναι μια μοναδική εμπειρία για τους λάτρεις του σιδηροδρόμου, παρά το γεγονός ότι δεν είναι ακόμα πολύ γνωστό στους Ευρωπαίους.
Φιλέλληνας
«Ηταν εξαιρετική εκδρομή, όλος ο κόσμος έμεινε ενθουσιασμένος από όσα είδε κατά τη διάρκεια αυτών των επτά ημερών», λέει και συμπληρώνει ότι σκέφτηκε την ιδέα για το ταξίδι λόγω της αγάπης του για την Ελλάδα, την οποία επισκέπτεται τακτικότατα. «Λατρεύω να ταξιδεύω στην Ελλάδα. Ερχομαι για διακοπές από το 1983 και ξέρω ότι η Πελοπόννησος έχει πολλά να προσφέρει στους επισκέπτες».
Οι άνθρωποι που κάνουν ταξίδια με το τρένο σε διάφορες χώρες είναι μια πολυπληθής και δυναμική κατηγορία τουριστών. Εκτός από την αγάπη τους για τον σιδηρόδρομο ως μέσο μεταφοράς ενδιαφέρονται και για το φυσικό κάλλος και για τα μνημεία κάθε περιοχής που επισκέπτονται. Από αυτή την άποψη, λέει ο κ. Γουόρμαλτ, η σιδηροδρομική γραμμή της Πελοποννήσου μπορεί να συγκριθεί ακόμα και με τις πιο φημισμένες των χωρών της ηπειρωτικής Ευρώπης και της Μεγάλης Βρετανίας.
«Οι αρχαιολογικοί χώροι που βλέπουμε κατά τη διάρκεια της εκδρομής, όπως αυτός της Ολυμπίας, είναι μοναδικοί παγκοσμίως. Το ίδιο ισχύει και για τα τοπία. Τα βουνά κοντά στην Τρίπολη είναι ένα παράδειγμα.
Η γραμμή της Πελοποννήσου δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τους σιδηροδρόμους άλλων χωρών».
Ο κ. Γουόρμαλτ ενθουσιάστηκε από την ανταπόκριση που είχε η εκδρομή και σχεδιάζει να διοργανώσει τουλάχιστον άλλες τρεις το επόμενο διάστημα. Ωστόσο, από την εμπειρία του ως λάτρης του σιδηροδρόμου καταγράφει και τις βελτιώσεις που θεωρεί ότι πρέπει να γίνουν. «Νομίζω ότι πρέπει να κοπούν κλαδιά από τα δέντρα που βρίσκονται κοντά στις γραμμές, γιατί σε κάποιες περιπτώσεις πλησιάζουν πολύ το τρένο.
Επίσης, χρειάζεται προσοχή στις διαβάσεις. Πολλές είναι αφύλακτες και κάποια στιγμή μπορεί να γίνει ατύχημα», τονίζει.
Από την πλευρά τους, πηγές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επισημαίνουν ότι η επιτυχία της εκδρομής είναι καλό σημάδι για την περαιτέρω αξιοποίηση του σιδηροδρόμου της Πελοποννήσου. «Οσοι έλαβαν μέρος σε αυτή την εκδρομή ενθουσιάστηκαν και μάλιστα δεν είναι λίγοι αυτοί που θέλουν να την κάνουν ξανά. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτή η μεγάλη σιδηροδρομική εκδρομή των οκτώ ημερών φαίνεται πολύ καλή ιδέα. Το αν και πόσο συχνά θα πραγματοποιείται θα εξαρτηθεί από τη ζήτηση που θα έχει», τονίζουν.
«Ηταν εξαιρετική εκδρομή, όλος ο κόσμος έμεινε ενθουσιασμένος από όσα είδε κατά τη διάρκεια αυτών των επτά ημερών», λέει και συμπληρώνει ότι σκέφτηκε την ιδέα για το ταξίδι λόγω της αγάπης του για την Ελλάδα, την οποία επισκέπτεται τακτικότατα. «Λατρεύω να ταξιδεύω στην Ελλάδα. Ερχομαι για διακοπές από το 1983 και ξέρω ότι η Πελοπόννησος έχει πολλά να προσφέρει στους επισκέπτες».
Οι άνθρωποι που κάνουν ταξίδια με το τρένο σε διάφορες χώρες είναι μια πολυπληθής και δυναμική κατηγορία τουριστών. Εκτός από την αγάπη τους για τον σιδηρόδρομο ως μέσο μεταφοράς ενδιαφέρονται και για το φυσικό κάλλος και για τα μνημεία κάθε περιοχής που επισκέπτονται. Από αυτή την άποψη, λέει ο κ. Γουόρμαλτ, η σιδηροδρομική γραμμή της Πελοποννήσου μπορεί να συγκριθεί ακόμα και με τις πιο φημισμένες των χωρών της ηπειρωτικής Ευρώπης και της Μεγάλης Βρετανίας.
«Οι αρχαιολογικοί χώροι που βλέπουμε κατά τη διάρκεια της εκδρομής, όπως αυτός της Ολυμπίας, είναι μοναδικοί παγκοσμίως. Το ίδιο ισχύει και για τα τοπία. Τα βουνά κοντά στην Τρίπολη είναι ένα παράδειγμα.
Η γραμμή της Πελοποννήσου δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τους σιδηροδρόμους άλλων χωρών».
Ο κ. Γουόρμαλτ ενθουσιάστηκε από την ανταπόκριση που είχε η εκδρομή και σχεδιάζει να διοργανώσει τουλάχιστον άλλες τρεις το επόμενο διάστημα. Ωστόσο, από την εμπειρία του ως λάτρης του σιδηροδρόμου καταγράφει και τις βελτιώσεις που θεωρεί ότι πρέπει να γίνουν. «Νομίζω ότι πρέπει να κοπούν κλαδιά από τα δέντρα που βρίσκονται κοντά στις γραμμές, γιατί σε κάποιες περιπτώσεις πλησιάζουν πολύ το τρένο.
Επίσης, χρειάζεται προσοχή στις διαβάσεις. Πολλές είναι αφύλακτες και κάποια στιγμή μπορεί να γίνει ατύχημα», τονίζει.
Από την πλευρά τους, πηγές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επισημαίνουν ότι η επιτυχία της εκδρομής είναι καλό σημάδι για την περαιτέρω αξιοποίηση του σιδηροδρόμου της Πελοποννήσου. «Οσοι έλαβαν μέρος σε αυτή την εκδρομή ενθουσιάστηκαν και μάλιστα δεν είναι λίγοι αυτοί που θέλουν να την κάνουν ξανά. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτή η μεγάλη σιδηροδρομική εκδρομή των οκτώ ημερών φαίνεται πολύ καλή ιδέα. Το αν και πόσο συχνά θα πραγματοποιείται θα εξαρτηθεί από τη ζήτηση που θα έχει», τονίζουν.
Η γραμμή της Πελοποννήσου δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τους σιδηροδρόμους άλλων χωρών».
Ο κ. Γουόρμαλτ ενθουσιάστηκε από την ανταπόκριση που είχε η εκδρομή και σχεδιάζει να διοργανώσει τουλάχιστον άλλες τρεις το επόμενο διάστημα. Ωστόσο, από την εμπειρία του ως λάτρης του σιδηροδρόμου καταγράφει και τις βελτιώσεις που θεωρεί ότι πρέπει να γίνουν. «Νομίζω ότι πρέπει να κοπούν κλαδιά από τα δέντρα που βρίσκονται κοντά στις γραμμές, γιατί σε κάποιες περιπτώσεις πλησιάζουν πολύ το τρένο.
Επίσης, χρειάζεται προσοχή στις διαβάσεις. Πολλές είναι αφύλακτες και κάποια στιγμή μπορεί να γίνει ατύχημα», τονίζει.
Από την πλευρά τους, πηγές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επισημαίνουν ότι η επιτυχία της εκδρομής είναι καλό σημάδι για την περαιτέρω αξιοποίηση του σιδηροδρόμου της Πελοποννήσου. «Οσοι έλαβαν μέρος σε αυτή την εκδρομή ενθουσιάστηκαν και μάλιστα δεν είναι λίγοι αυτοί που θέλουν να την κάνουν ξανά. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτή η μεγάλη σιδηροδρομική εκδρομή των οκτώ ημερών φαίνεται πολύ καλή ιδέα. Το αν και πόσο συχνά θα πραγματοποιείται θα εξαρτηθεί από τη ζήτηση που θα έχει», τονίζουν.
Επίσης, χρειάζεται προσοχή στις διαβάσεις. Πολλές είναι αφύλακτες και κάποια στιγμή μπορεί να γίνει ατύχημα», τονίζει.
Από την πλευρά τους, πηγές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επισημαίνουν ότι η επιτυχία της εκδρομής είναι καλό σημάδι για την περαιτέρω αξιοποίηση του σιδηροδρόμου της Πελοποννήσου. «Οσοι έλαβαν μέρος σε αυτή την εκδρομή ενθουσιάστηκαν και μάλιστα δεν είναι λίγοι αυτοί που θέλουν να την κάνουν ξανά. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτή η μεγάλη σιδηροδρομική εκδρομή των οκτώ ημερών φαίνεται πολύ καλή ιδέα. Το αν και πόσο συχνά θα πραγματοποιείται θα εξαρτηθεί από τη ζήτηση που θα έχει», τονίζουν.
ethnos.gr