Ο Γιάννης Μανώλης πάντρεψε την κόρη του στο Ναύπλιο

Το μεσημέρι της Κυριακής  ο τέως βουλευτής ΝΔ Αργολίδας  Γ.Μανώλης πάντρεψε την κόρη του. Ο γάμος έγινε στον μητροπολιτικό ναό του Αγίου Γεωργίου στο Ναύπλιο χοροστατούντος του μητροπολίτη Αργολίδας κ. Ιακώβου και με την παρουσία του μητροπολίτη Σπάρτης κ.Ευσταθίου και του επισκόπου Επιδαύρου κ. Καλλινίκου. Ο γάμος σύμφωνα με πληροφορίες του parapolitikaargolida  και από το περιβάλλον του βουλευτή έγινε χωρίς την παρουσία πολιτικών προσώπων ,μιας και αυτή ήταν η επιθυμία της κόρης του.

Να ευχηθούμε στο ζευγάρι ότι καλύτερο