Οργή στην Αργολίδα για την Έλσα. Σπάσανε τα τηλέφωνα

Μετά την είδηση πως η ανεξάρτητη βουλευτής Αργολίδας Έλσα Παπαδημητρίου πως θα στηρίξει τον Παπανδρέου την Παρασκευή οι πολίτες του νομού έχουν σπάσει τα τηλέφωνα από οργή. Τηλεφωνούν στα ΜΜΕ στο γραφείο της και σε παλιούς φίλους της και διαμηνύουν την αγανάκτησή τους για την άλλοτε κραταιά κυρία του νομού Αργολίδας.  Είναι δε πεπεισμένοι πως αν χρειαστεί για να σώσει τον παλαιό φίλο της Γιώργο Παπανδρέου θα το στηρίξει για να μην πέσει. Δεν θέλουν να την δουν στην Αργολίδα  ούτε ζωγραφιστή.