Ορκωμοσία της 2011 Γ /2 ΕΣΣΟ στο στρατοπέδου του μηχανικού στο Ναύπλιο.

 Παρουσία κλήρου και λαού  έγινε σήμερα Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011 η ορκωμοσία της 2011 Γ 2 ΕΣΣΟ  στο στρατοπέδου του μηχανικού στο Ναύπλιο (ΚΕΜΧ) .Παρών στην ορκωμοσία ο διευθυντής του μηχανικού Δαγγρές  Θεοδόσιος  , ο διοικητής  του στρατοπέδου συντ/χης Μηνάς Παπαδάκης  , ο δήμαρχος Ναυπλίου  κ. Παν. Αναγνωσταράς  , ο αρχηγός της αντιπολίτευσης του Δήμου Περιστερίου  ο κ. Κελεφάς Δημήτριος.

parapolitikaargolida.gr