Ρέππας-Αθανασάκης πάνε τώρα στα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας στη Συγγρού!

Ευσπευσμένα για την Συγγρού έφυγαν πριν απο λίγο απο το υπουργικό Συμβούλιο ο Δημήτρης Ρέππας και ο Νίκος Αθανασάκης. Σύμφωνα με πληροφορίες στόχος τους είναι να συναντήσουν τον Αντώνη Σαμαρά και να συζητήσουν το ζήτημα της μεταβατικής κυβέρνησης σωτηρίας. Η κίνηση αυτή γίνεται ύστερα απο εντολή του Παπανδρέου, κατά τη διάρκεια του υπουργικού συμβουλίου.