Συγχαρητήριο μήνυμα Ανδριανού προς την ομάδα χάντμπολ του Διομήδη

Ο Βουλευτής Αργολίδας της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Ανδριανός απέστειλε συγχαρητήριο μήνυμα προς την ομάδα χάντμπολ του Διομήδη για την πρόκρισή της στον ημιτελικό του Κυπέλλου Τσάλεντζ.

Στο μήνυμά του ο κ. Ανδριανός επισημαίνει, μεταξύ άλλων, τα εξής: «Θερμά συγχαρητήρια για τη νέα εντυπωσιακή επιτυχία της πρόκρισής σας στον ημιτελικό του κυπέλλου Τσάλεντζ. Για μια ακόμη φορά κάνατε υπερήφανο το Άργος, την Αργολίδα και ολόκληρη την Ελλάδα. Σας εύχομαι ολόψυχα καλή συνέχεια στη διοργάνωση».