Συνελήφθησαν δύο άτομα για Ναρκωτικά στην Κόρινθο

Συνελήφθησαν, χθες (11-10-2011) το βράδυ, στα Λουτρά ωραίας Ελένης στην Κόρινθο, από αστυνομικούς Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, δύο (2) ημεδαποί, ηλικίας 56 και 27 ετών αντίστοιχα, για παράβαση του νόμου Περί Ναρκωτικών.

Ειδικότερα, μετά από αστυνομική επιχείρηση και έλεγχο, κατελήφθη ο 56χρονος να έχει προμηθευτή ποσότητα κάνναβης συνολικού βάρους -20- γραμμαρίων, από τον 27χρονο με αντάλλαγμα χρηματικό ποσό.

Ανωτέρω ποσότητα ναρκωτικών κατασχέθηκε, όπως επίσης και το χρηματικό ποσό.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Κορίνθου, ενώ προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Κορίνθου.