Το Άργος θα έχει πλέον τον δικό του «καθαρό» υποψήφιο στις εκλογές

Τα έχουμε ξαναγράψει. Σήμερα το report24.gr έχει άλλη μια καλή πληροφορία. Η Αργολίδα ένας νομός καθαρά δεξιός με ιστορία στην μεγάλη γαλάζια παράταξη πλέον δυναμώνει ακόμα πιο πολύ. Ειδικά το Άργος που είναι και ο πιο μεγάλος Δήμος της Αργολίδας θα έχει όπως όλα δείχνουν τον δικό του «καθαρό» αντιπρόσωπο στις λίστες της ΝΔ για τις εκλογές που δεν θα αργήσουν να έρθουν. Το ψηφοδέλτιο πλέον της ΝΔ στην Αργολίδα μετά την αποχώρηση της Έλσας και την μετακόμιση του Γιάννη Μανώλη θα έχει νέο πρόσωπο και φρέσκα πρόσωπα. Καθαρό και δυνατό πάντα στα πλαίσια και στην γραμμή του προέδρου της Αντώνη Σαμαρά. Η διαφορά θα είναι πως το ψηφοδέλτιο θα έχει και έναν καθαρό Αργείτη  με μεγάλη δυναμική και με έρεισμα σε πλήθος κόσμου.

Εντός εβδομάδας ίσως να υπάρχουν και οι επίσημες ανακοινώσεις καθώς οι εξελίξεις στην πολιτική σκακιέρα της χώρας είναι γρήγορες.

Λεπτομέρειες σε επόμενη ανάρτηση.