Ξανα ανοίγει το υποκατάστημα της ΔΕΗ στο Άργος

Το υποκατάστημα της Δ.Ε.Η. Άργους και πάλι στην διάθεση των καταναλωτών. Αφού αποκαταστάθηκαν οι ζημιές που προκλήθηκαν λόγω της ληστείας, από την Δευτέρα το πρωί στις 7:30 και πάλι στην διάθεση του κοινού.

parapolitikaargolidas