Ανασκόπηση 2010 report24.gr…Μέρος τέταρτο…Ν.Δ Το «ναι», η «συμμαχία των προθύμων» και ο επίτιμος

Το «ναι», η «συμμαχία των προθύμων» και ο επίτιμος
Τον ασκό του Αιόλου άνοιξε στο εσωτερικό της Νέας Δημοκρατίας η ψηφοφορία στη Βουλή, τον Μάιο του 2010, για την επικύρωση των έκτακτων μέτρων στήριξης της ελληνικής οικονομίας. Η πρώην υπουργός και συνδιεκδικήτρια της ηγεσίας της ΝΔ Ντόρα Μπακογιάννη υπερψήφισε τις κυβερνητικές αποφάσεις και η διαγραφή της ήταν θέμα ωρών. Από την επόμενη κιόλας μέρα η συζήτηση επικεντρώθηκε στο εάν θα προχωρούσε σε δικό της κόμμα -φήμες που επαληθεύτηκαν με την ίδρυση της Δημοκρατικής Συμμαχίας. Την πόρτα εξόδου έδειξε η Ρηγίλλης και στους υποστηρικτές της, Χρήστο Μαρκογιαννάκη, Θόδωρο Σκυλακάκη και Λευτέρη Αυγενάκη, ενώ ο Γιώργος Κοντογιάννης ανεξαρτητοποιήθηκε έπειτα από μία άνευ προηγουμένη επίθεση κατά του Αντώνη Σαμαρά από το βήμα της Βουλής. Το τεταμένο κλίμα στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης επιδείνωσαν οι παρεμβάσεις του επίτιμου προέδρου της ΝΔ Κωνσταντίνου Μητσοτάκη. «Στηρίζω τον Γ.Παπανδρέου γιατί στηρίζω την Ελλάδα» είπε, έχοντας προηγουμένως χαρακτηρίσει τον πρόεδρο της ΝΔ «λαϊκιστή» και αφού είχε προβλέψει εμμέσως πλην σαφώς ότι δεν πρόκειται ποτέ να γίνει πρωθυπουργός. Η απάντηση κύκλων της Ρηγίλλης κατέληγε με τη φράση «καλή σας νύχτα κ. Μητσοτάκη».