Βίντεο προπαγάνδα της Κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ….”20 μήνες αγώνας”

Η μεγαλύτερη προπαγάνδα που έχει να επιδείξει η νεότερη ιστορία του Ελληνικού κράτους πραγματοποιείτε σε αυτή την κυβέρνηση. Μετά από ένα χρόνο μνημόνιο και σκληρής αντί κοινωνικής πολιτικής και αντί λαϊκών μέτρων έρχεται σήμερα να παρουσιάσει ένα σποτ το οποίο μας παραπέμπει στους 20 μήνες διακυβέρνησης ΠΑΣΟΚ που τα παρουσιάζει όλα τέλεια.

Τα παρουσιάζει ότι όλα δουλεύουν ρολόι και πως αυτή η κυβέρνηση για 20 μήνες δίνει τον καλύτερό της εαυτό για το καλό της Ελλάδας. Δείτε το όχι για να του κάνουμε διαφήμιση αλλά το ίδιο το σποτ αποδομεί κυριολεκτικά την ίδια αποδομημένη κυβέρνηση Παπανδρέου. Ήμαρτον ρε παιδιά τι και πόσο @@@ νομίζετε είναι ο Ελληνικός λαός; ΠΟΣΟ;;;;

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΦΙΑΣΚΟ