Συνεχίζεται η αποχή των δικηγόρων με απόφαση της ολομέλειας

Η ολομέλεια των προέδρων των δικηγορικών συλλόγων της χώρας, που συνεδρίασε στην Αθήνα σήμερα (17.3.2012), αποφάσισε την συνέχιση της αποχής των δικηγόρων πανελλαδικά στις 20, 21, 26 και 27 Μαρτίου καθώς και στις 5 και 6 Απριλίου.