Απογειώστε την απόδοση της ηλεκτρονικής σας επιχείρησης με το ERP και το λογισμικό εφαρμογών

Απογειώστε την απόδοση της ηλεκτρονικής σας επιχείρησης με το ERP και το λογισμικό εφαρμογών

Αν οι λέξεις ERP και λογισμικό εφαρμογών σας αφήνουν αδιάφορους, μήπως το προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού σας λέει κάτι; Ο θρίαμβος, η ανάπτυξη και η ανταπόκριση στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του κοινού ίσως; Αυτά είναι όλα όσα μπορείτε να εξασφαλίσετε χρησιμοποιώντας ό,τι πιο εξελιγμένο έχει να προσφέρει σε μια ηλεκτρονική επιχείρηση η τεχνολογία.

Βασική προϋπόθεση για την ευημερία και υψηλή αποδοτικότητα μιας ηλεκτρονικής επιχείρησης είναι να παρακολουθεί τις εξελίξεις. Για να συμβεί αυτό θα πρέπει κάποιος να χρησιμοποιήσει ότι διαθέσιμο εργαλείο υπάρχει. Για όποιον χάνεται μέσα στον όγκο εργασιών που πρέπει να γίνουν για τη βελτίωση της απόδοσης μιας e-commerce επιχείρησης, οι παρακάτω πληροφορίες είναι διαφωτιστικές.

  1. Σημείο SOS: Παρακολουθήστε τις πωλήσεις με το ERP σύστημα

Με τη βοήθεια των ERP συστημάτων οι πωλητές καταγράφουν κάθε συναλλαγή, που γίνεται στο κατάστημα. Μεταξύ αυτών και τις πωλήσεις. Έτσι έχετε τα έσοδά σας υπό στενή παρακολούθηση.

  1. Διαχείριση πληρωμών και οικονομικών

Αν ένα πράγμα είναι το μεγάλο αβαντάζ των ERP αυτό είναι διαχείριση των οικονομικών. Άλλωστε ο αρχικός τους σχεδιασμός ήταν η διευκόλυνση λογιστικών εργασιών. Σήμερα όμως έχουν προχωρήσει πολύ πέρα από αυτό. Έτσι έχετε υπό έλεγχο τις οικονομικές συναλλαγές με τους προμηθευτές. Οι πωλητές καταγράφουν πληρωμές, διαχειρίζονται τις προθεσμίες πληρωμής. Επιπρόσθετα παράγουν οικονομικές αναφορές που βοηθούν στη διασφάλιση της οικονομικής ευημερίας της επιχείρησης.

  1. Λογισμικό εφαρμογών για «δεσμευμένους» πελάτες

Γνωρίζατε ότι το 80% των εσόδων μιας επιχείρησης προέρχονται από τους υφιστάμενους πελάτες και όχι από τους νέους; Λοιπόν με το λογισμικό εφαρμογών μπορείτε να βελτιώσετε την εμπειρία χρήστη κάνοντας όσους είναι ήδη πελάτες να επανέρχονται στην επιχείρησή σας. Πως γίνεται αυτό; Με το λογισμικό εφαρμογών επικοινωνείτε με τον πελάτη σε πραγματικό χρόνο.

Άμεση απόκριση σημαίνει ευχαριστημένος πελάτης, πολύ περισσότερο αν μιλάμε κιόλας για διαχείριση παραπόνων. Μερικά τέτοια χαρακτηριστικά είναι τα chat, τα σχόλια και προσωποποιημένες ειδοποιήσεις.

  1. Κερδίστε την εμπιστοσύνη του κοινού σας

Το λογισμικό εφαρμογών θέτει σε προτεραιότητα την ασφάλεια δεδομένων, όπως λεπτομέρειες πληρωμών, προσωπικά δεδομένα και συναλλαγές. Παρέχοντας ασφαλές περιβάλλον ενσταλλάζετε την εμπιστοσύνη στους πελάτες. Η ασφάλεια των συναλλαγών είναι καίριας σημασίας για την επιτυχία κάθε ηλεκτρονικής επιχείρησης.